Du, bf og den lille. *BILDER*

Her er et bilde fra 17.mai. De fleste sier hun ligner mest på pappan sin. Mens de som bare kjenner meg sier hun ligner på meg [8D] Men syns selv hun har mange trekk fra begge to jeg [:)]

Legger ved et bilde av bare Milla også jeg siden det var litt vanskelig å se med kyse på [:)]

Synes vi er ganske like på dette da [;)]

Ellers må jeg bare quote det de fleste sier; Aksel er som snytt ut av nesa di Eplemos![:D]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

ORIGINAL: linko

Eplemos: Aksel er veldig lik deg.[:)]

Klumpen: Jeg syns han er en god blanding av dere begge to, og gud for noen vakre øyne du har, misunnelig ja.[:)]

Kasandre: Ligner nok mest på sin far, men på det øverste bildet kan hun også ligne litt på deg.[:)]

Linda_22: Ligner nok mest på pappa ja, spes på det siste bildet.[:D]

Sorland: Syns Oliver ligner mest på pappa.[:)]

mina09: Var litt vanskelig å se på bildet hvem han ligner mest, men utifra det jeg ser, så ligner han på sin pappa.[:)]

ns87: Hun har dine øyne og nese, og resten fra sin far, en god blanding.[:)]

Nydelige barn alle sammen [:)]

Helt enig! [:)]

Nydelige barn og ganske så kjekke foreldre også. [;)]

Den skåler jeg for[:)] er så enig[:)]

Kjempe nydelige barn dere har her alle sammen.. Mange som ligner på mammaen sin her, ihvertfall Aksel.. Og mange som ligner på pappaene, men er også de som ligner på begge :) Her er snuppa bare lik meg egentlig, men når hun smiler, så ligner hun på bf når han var liten og smilte.. skjønner fortsatt ikke hvordan man legger ut bilder her jeg [:'(]

Back
Topp