Dry Kid madrass

cattis83

Glad i forumet
Fikk virkelig prøvd ut Dry Kid madrassen i går. Har vært kjempe fornøyd til nå når hun har tisset igjennom, da man bare kan skifte laken og madrassen er like tørr. Men i går spydde hun ned hele sengen og jeg kastet madrasen på kortprogram i vaskemaskinen (tar 15 min) også rett i tørketrommel på hurtigprogram 20 min og madrassen var klar til bruk igjen[:D]
Den er verdt hver eneste krone[:)]

Tell me more, tell me more!

Hvor kjøpe og til hvilken pris???

Vi betalte 650 for overmadrassen, den kan vaskes på 60 grader og derfor kan evt små søsken arven den også.

Tusen takk [:)]
Verdt å sjekke ut!

Bare overmadrass.

ORIGINAL: WorkingForMatilde

håper gulle ditt er bedre å da[:o][:)]

Hvis hun tisser igjennom på natten vasker jeg den alltid dagen etterpå. Er bare veldig kjekt når sånt skjer på natta at man bare kan skifte laken også ta vasken siden[:D]

Passer den til en sprinkelseng fra ikea!??? Anyone?[:)]

ORIGINAL: MaiBaby på vei

ORIGINAL: Bekke

Passer den til en sprinkelseng fra ikea!??? Anyone?[:)]

er senga i str 120x60 , så er det sta ndard mål.. Så den har de inne og trenger ikke å speialbestilles.

Den er i standardmål ja[:)] men jeg kjøpte den med tanke på å kjøpe madrass her hjemme  (vi har ikke ikea her) men det er så mange som snakker om at man må kjøpe madrassen på ikea da hvis den skal passe siden det er svenske mål. Vel vi kjøpte en "billig madrass" just in case, og målene på den er jo 60x120.
Men har lyst å ha en "skikklig" madrass.

neida, men jeg regner med at bilig madrassen din holder, så kan du kjøpe overmadrass fra dry kid..
de selger også vanlig madrass...

men har du ikke babyshop e.l i nærheten?

(kul ticker du har[8D])

Takk det samme![8D] hehehe
Vi har babycomfort og Storken (Reflex) en liten time herifra.. Så får ta turen innom der en dag, såg de var på forhandlerlisten[:)]   Tusen takk for svar[:D]

Den er tørr etter 20 minutter i tørketrommel.
Jeg har ikke no god erfring med tisselaken fordi snuppa beveger seg så mye i løpet av natten at hun aldri ligger der jeg har tisselakenet,
Og ikke vil jeg ha tisselaken der hun har hodet heller fordi det ikke puster.

Back
Topp