DRUER i svangerskapet

Latterfrosken

Forumet er livet
Har aldri reagert på druer før, men i går gjorde jeg det til tusen!!! Er veldig glad i druer, men lenge siden jeg har spist det. Så i går spiste jeg nesten en hel eske med stenfrie druer på kort tid! Og utpå kvelden fikk jeg no inni granskauen med kynnere! Faktisk så ille at jeg trodde det var noe på gang! Har hatt vondt i hele natt også! Ikke klart å snu meg i senga uten å reise meg først...slitsomt. Er det noe som sier at man helst skal holde seg unna druer under svangerskapet? Og er det normalt å reagere sånn? Skal hvertfall ikke røre druer på en good stund!

Er mye mulig at du reagerte slik pga luftsmerter.. Det pleier jeg å få når jeg spiser masse druer! Jordmor sa at det ikke var farlig å spise druer, men at druer er den største gassbomba du finner på markedet! Så, gravid - treeeeg fordøyelse - masse druer - aaaaaauu!!!

Hehe.. Isåfall så blir jeg også pruppete da! Men noen ganger går det så sakte at jeg rekker å få SKIKKELIGE magesmerter før lufta kommer ut..

druer gir veldig mye luft i magen, så det er mulig det er det du har følt?
da jeg fikk jenta mi sa jordmora til meg at jeg burde holde meg unna druer, fordi det ga luft i min mage, og det gikk rett i morsmelken og i bebien sin mage.

Back
Topp