Drosje

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Nå har det vært så mye negative ting om om selskapene pga dårlige stoler osv. Men på fredag opplevde vi noe helt annet. Skulle ta toget kl 18. Men toget kom aldri og ble sendt til neste stasjon med drosje som NSB hadde ordnet. Toget kom aldri og ble stående der i nesten 2 timer. Da tok Moelv drosje selskap tak og ordnet drosje til oss alle. De hadde kjøpt inn nye fine stoler med isofix og mine barn satt så trygt som var mulig i en bil. Kan ikke få skrytet nok av dem. De var våre reddende engler. Dette var besafe stoler og på støttebeinet til den ene stolen så måtte jeg fjerne noe plast. De var så nye at de ikke hatt fått kurs enda så jeg måtte hjelpe til. Men alt for å komme hjem. Så nå kan de feste de to stolene hvertfall. De spurte meg på forhånd om jeg kunne hjelpe til siden de akkurat hadde fått stolene. Hvis ikke så måtte de få tak i noen som kunne det. Men jeg ville bare hjem med to overtrøtte barn og ble kjørt hjem til døra kl 22. Må bare få skrytt av deres engasjement til oss som sto der og det at det var to små barn som også ventet. Sjefen der ordnet alt utrolig fort og drosjene sto og ventet på oss med en gang vi gikk ut. Jeg er en av dem som ikke liker å ta drosje og spesielt med barn. Men dere som bor på Moelv kan trygt ta drosje med deres barn. Lillehammer var det litt verre med. Men den turen var heldigvis ganske kort.

Så bra, godt å høre solskinsshistorier og. :)

Så fint å høre om positive opplevelser også :)

Back
Topp