DROPS sitt garn Bomull-Lin

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen som vet hvor mye Lin det er i dette garnet!? Her jeg bor finnes ikke DROPS og jeg skal lage korgene til *hekkelibekkeli* (se i bloggen hennes[:)], de er råskjønne), så jeg må finne et annet garn som tilsvarer DROPS Bomull-Lin, jeg har funnet et men det er det kun 15% LIN i og jeg er redd det er for lite, for det skal vel være litt stivt eller!?

å... hmm... Tror du/dere det blir for bløtt med kun 15% lin!? Noen som har brukt andre garn til disse korgene?

Hvis du tar mindre nål, og hekler stramt, så blir den stiv nok[:)]

OKei, tusen takk for svar, skal jeg bruke mindre enn nål nr 3 da? f.eks 2??

ORIGINAL: SleepingBeauty

hvis 2 går, så ville jeg brukt det, men korgen blir bittelitt mindre da, såklart hehe. Har du 2,5?

Jeg har bare 1 og 3.... Men kan alltids kjøpe meg en ny...!? [:D]

Takk, men tror jeg skal prøve det garnet jeg har nå, selv om det var litt lite lin i... De hadde det på salg, 50,- for 4 nøster [:)] Så om det går galt spiller det liten rolle, men tusen takk for tips om hvor jeg kan få tak i DROPS til en annen gang.. [:)] 

Jeg har nå kjøpt 2,5 nål og skal prøve meg ... iiik.... Er morsdagsgave, så er spent om jeg får det til/blir ferdig.. [;)]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: SleepingBeauty

hvis 2 går, så ville jeg brukt det, men korgen blir bittelitt mindre da, såklart hehe. Har du 2,5?

ja for du mente at 2,5 ville være det beste til et slikt garn som jeg har.. [8|]?

Back
Topp