Droppler

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Noen som har prøvd droppler og hørt på hjertelyden? Lurer på å bestille, men er redd for å ikke få det til og bli bekymret av det!

Jeg har egen doppler hjemme, den kjøpte jeg da jeg gikk gravid sist..
Funka veldig fint den, hørte hjertelyden i uke 10 :D
Er ikke alle som kan høre hjertelyden i uke 10, som regel kan den høres fra uke 12 - da er livmora oppe av bekkenet.
Helt i begynelsen måtte jeg lete litt før jeg fant hjertelyden, men etterhvert ble det lettere..
Er ofte lurt å starte nede rett over skambeinet, i hvertfall om man prøver tidlig..
Jeg syns det er absolutt til å anbefal, er helt herlig å høre babyens hjerteslag <3

Jeg har doppler og prøvd den noen ganger siden uke 7, men har ikke funnet hjerteslagene ennå.
På UL i dag så sa legen at livmoren ennå var under skambeinet og det gjorde derfor også at UL ikke var såå eksakt som hun ønsket.
Så jeg tar det litt med ro og forventer ikke å høre noe før etter uke 12.

Funket veldig bra på babyen til søsteren min når hun var 18 uker på vei, men det skulle ikke store bevegelsene før hjertelyden forsvant.

Gleder meg til at jeg kan lytte på babyen :) Er jo så koslig <3

Termin 20 februar

Jeg har. Og jeg har en ekstra å selge om noen er interesserte. Har prøvd, men dukker ikke opp noe enda. Jeg er ikke bekymret, så lille søte på ul på onsdag :)

Termin 20. februar 2014

Har.. men tør ikke prøve helt enda...

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Tenkte jeg skulle vente til etter ul på onsdag :)

Tenkte jeg skulle vente til etter ul på onsdag :)
Klarte ikke vente og dro å kjøpte en nå! Fant til slutt en liten rask bankende lyd :) Trodde det var min egen puls, men denne var raskere :)

Klarte ikke vente og dro å kjøpte en nå! Fant til slutt en liten rask bankende lyd :) Trodde det var min egen puls, men denne var raskere :)

Har også lyst på! Hvor får man tak i de? Og hva ligger prisen på sånn ca? :)

Tester ut appen
Frøet ventes 10. Feb <3

Teknikk magasinet har en... Der koster den vel 300-400kr...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også lyst på! Hvor får man tak i de? Og hva ligger prisen på sånn ca? :)

Tester ut appen
Frøet ventes 10. Feb <3
Var den på teknikkmagasinet jeg kjøpte :)

I går var det nok bare min egen puls jeg fant, men i dag fant jeg en liten søt og veldig rask hjertelyd helt nede i magen :) Sjekka at den ikke stemte med min puls så dette var nok lille <3

Info fra angelsounds:

"Hvor ofte/hvor lenge kan jeg bruke AngelSounds?
Du kan i utgangspunktet bruke AngelSounds så ofte du ønsker. Likevel anbefaler vi ikke å bruke den over for lang tid, aller helst ikke over et par minutter hver gang. Ultralyd har blitt brukt i over 25 år og det er til nå ikke noe bevis for negative effekter."

Jeg bruker for øvrig min hver lørdag :-)

Back
Topp