Droppler igjen!

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Finner dere alltid hjertelyden? Har ikke funnet den 2 siste ganger, men vært på ul i mellom så alt var jo bra der. Så, finner dere lyden hver gang?

Nei. Har funnet den tre av fem ganger. Men da snakke vi med full blære og 20 min intens leting:-)

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Nei. Har funnet den tre av fem ganger. Men da snakke vi med full blære og 20 min intens leting:-)

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014
Godt det ikke var bare meg :) Regner med at miniene har det helt fint :)

Har ikke funnet lyden de siste gangene jeg heller... fant først i uke 11+0, så uke 12+0. Nå finner jeg ikke en dritt :-P
Det er jo kjempevanskelig. Bare flaks om man finner lyden. Egentlig anbefales det ikke å bruke doppler før i uke 20, for å slippe all bekymring om man ikke finner lyden.

Har ikke funnet lyden de siste gangene jeg heller... fant først i uke 11+0, så uke 12+0. Nå finner jeg ikke en dritt :-P
Det er jo kjempevanskelig. Bare flaks om man finner lyden. Egentlig anbefales det ikke å bruke doppler før i uke 20, for å slippe all bekymring om man ikke finner lyden.
Forstår den anbefalingen! Fant den i dag, men da "kjempa" den med lyden av pulsen min! Fikk hørt litt på lille da iallefall :)

Min kjære kjøpte doppler i dag og jeg letet leeenge før jeg fant noe som helst lyd. Tror det gikk for sakte til at det kan ha vært bebien, men var på rett sted så jeg er usikker. Livmoren min er bakovervendt så tror jeg må vente til lille er litt større før jeg får høre ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Fant den ganske med en gang og finner den på akkurat samme sted hver gang. Der jeg også kjenner bevegelser. Litt bekymra for at den bare ligger på den ene sida egentlig..... Er det normalt??

Men jeg kjenner livmora over skambenet og at den ligger helt ut mot huden. Mange har kanskje ikke livmora like langt opp og fram så tidlig..

Fant den ganske med en gang og finner den på akkurat samme sted hver gang. Der jeg også kjenner bevegelser. Litt bekymra for at den bare ligger på den ene sida egentlig..... Er det normalt??

Men jeg kjenner livmora over skambenet og at den ligger helt ut mot huden. Mange har kanskje ikke livmora like langt opp og fram så tidlig..

Jeg hørte den bare fra den ene siden i dag, og styrken på lyden å dømme, må bebis ligge veldig langt opp og nærme doppler'n. Så tidlig fant jeg også lyden bare på den ene sida med forrigemann.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp