Droppe frys?

Vilje

Betatt av forumet
Skal ha nytt forsøk på nyåret, men lurer på om jeg skal gå for frys eller fersk. Har fire egg på frys etter sist forsøk. Da ble de to beste satt inn, men ingen graviditet dessverre. De fire som er på frys er også fine, men de to som ble satt inn så enda bedre ut. Har hatt to avbrutte frys før, den første gangen overlevde ingen egg, den andre gangen ble slimhinna aldri tykk nok. Så jeg har litt dårlig forhold til frys. Samtidig betyr jo frys ingen sprøyter og uttak, samtidig som det er ganske mye billigere (går privat). Hva ville dere gjort? Noen andre her som har valgt ferskforsøk, til tross for egg i fryseren?

Jeg ble gravid på frys! Mistet, men det har ingenting med det at det var fryseegg å gjøre! Synes frys er bedre enn fersk, så hadde prøvd m de jeg har først!

Frys er mye lettere ja! Så det taler absolutt for, men med fersk vet jeg i alle fall at det blir innsett, i alle fall har jeg fått fine egg og ok slimhinne på fersk tidligere. Vanskelig dette!

Jeg ville tatt frys.

Hadde negativt forsøk på mitt ferskforsøk.
Ble gravid på første frys (2 egg), men mistet dessverre.
Har nå fått satt inn 1 nytt fryseegg (det ene overlevde ikke opptining) og har stort håp om at det vil klore seg fast :)

For min del har fryseeggene gitt mer uttelling enn fersk.

Dessuten mye mindre medisiner og utgifter.

Skal ha nytt forsøk på nyåret, men lurer på om jeg skal gå for frys eller fersk.(...). Har hatt to avbrutte frys før, den første gangen overlevde ingen egg, den andre gangen ble slimhinna aldri tykk nok. Så jeg har litt dårlig forhold til frys. (...)

Hva skjedde med eggene den gangen slimhinna ikke ble tykk nok? Regner med at de lot være å tine dem da de så det ikke ble innsett?

Jeg har troa på frys!

Ble gravid med det nå, er bare 5+1, men håper at det går veien.

I utgangspunktet satte de inn det beste egget på ferskforsøket, men de så at det ene fryseegget likevel delte seg best etter tining. Det andre gikk til grunne.

Lykke til uansett valg :-)

Jeg ville gått for frys! Jeg har blitt gravid både på fersk og frys. Ferskegget var et perfekt 4- delt egg, men det festet seg utenfor livmor. Fryseegget var ikke like bra, kun todelt men det ble til sønnen vår:) Med 4 egg på frys har dere gode odds for innsett da det er ca 60% at fryseegg overlever tining!

Jeg ville gått for frys! Det er en mye enklere prosess som du vet selv, og så kan du gå rett over til nytt ferskforsøk i påfølgende syklus om det ikke blir noe av. Så det går fort mot nytt forsøk om det er det som skal til. Og hvem vet kanskje det fungerer og da har du sluppet alle de sprøytene!!

Mitt ferskforsøk var negativt, men ble gravid på første frys. Så jeg har stor tro på fryseegg jeg :)

Når slimhinnen din ikke ble tykk nok... Hadde du FER i styrt eller naturlig syklus?

Jeg har et frysegull i magen! Mange her som har blitt gravide på frys. Lykke til!

Er også gravid med frys nå. Sååååå mye enklere enn fersk! Ble overstimulert forrige uthenting, og har helt panikk for om jeg må ha ny uthenting senere. :( Har heldig vis 6 egg til i fryseren :)

Hva skjedde med eggene den gangen slimhinna ikke ble tykk nok? Regner med at de lot være å tine dem da de så det ikke ble innsett?
De lot vær å tine ja, ble avbrudd på dag 20 med progynova. Da hadde den blitt tynnere enn på kontrollen på dag 17, så da mente legen det ikke var noen vits å prøve. Håper det blir full fryseklaff for deg! :)

Jeg har troa på frys!

Ble gravid med det nå, er bare 5+1, men håper at det går veien.

I utgangspunktet satte de inn det beste egget på ferskforsøket, men de så at det ene fryseegget likevel delte seg best etter tining. Det andre gikk til grunne.

Lykke til uansett valg :)
Gratulerer så mye! Det gir håp :)

Er også gravid med frys nå. Sååååå mye enklere enn fersk! Ble overstimulert forrige uthenting, og har helt panikk for om jeg må ha ny uthenting senere. :( Har heldig vis 6 egg til i fryseren :)
Gratulerer!! Jeg ble også litt overstimulert første gangen. Det var tøft å få vite at det ikke ble noe innsett. Men heldigvis synes jeg uttak er helt smertefritt, og har ingen betenkeligheter med å gå gjennom det en gang til :)

Mitt ferskforsøk var negativt, men ble gravid på første frys. Så jeg har stor tro på fryseegg jeg :)

Når slimhinnen din ikke ble tykk nok... Hadde du FER i styrt eller naturlig syklus?
Var styrt på frys ja, jeg har ikke vanlig syklus. Så hormonone mine er litt snodige.

Back
Topp