Dro hjem fra jobben

Tammy87

Betatt av forumet
Hallo jenter
Da ente det med at jeg måtte dra hjem fra jobben pga kvalme . Klarte det fint forrige uke men i dag tok kvalmen over hele meg.. klarte ikke å jobbe da jeg har en veldig enkel jobb som plutselig ble veldig slitsomt.
Drikker mye vann med og uten kullsyre , har spist frokost men orker ikke lunsj.
Nå skal jeg hvile par timer så da får jeg se hvordan formen er etterpå ☺️
Skal til svigermor på bursdags middag , så vi får håpe hun ikke merker noe ennå. Vi vil vente til vi har vært på ul og sett og hørt bankende hjerte ❤️ TUL på onsdag , så jeg gleder meg kjempe masse ❤️
Håper dette vil gå denne gangen , vi mistet jo i fjor før påsken.. da var vi 10+3
Så håper det IKKE skjer igjen..
 
Bra at du lytter til kroppen din:) Kos deg i middag så godt du kan:) Og så satser vi på at spiren holder seg fast helt til Mai❤
 
Forrige svangerskap måtte jeg spise konstant for å holde kvalmen i sjakk, nå er det omvendt, blir kvalm om jeg spiser en smule for mye... Lykke til! Hvil mye :)
 
God bedring. Viktig med hvile når det står på som verst [emoji173]️ Håper du får i deg noe mat. Mat frister lite her, men går det noe særlig over 1,5t siden forrige måltid blir jeg så kvalm av jeg brekker meg. Små, hyppige måltider er tips herifra ihvertfall. Jeg blir veldig kvalm etter middag, da det er litt kraftigere mat.
 
Legen min valgte å sykemelde meg en uke pga kvalmen min, fikk streng beskjed om at jeg måtte ta det med ro som førstegangsgravid med kvalme og svimmelhet. Jeg mente det ikke var nødvendig, men innså etterpå at jeg trengte det :shy: Og så skulle jeg ringe han hvis jeg ikke ble bedre og vi måtte se på evt mer sykemelding.
 
Jeg er mye kvalm. Alt helsepersonell jeg snakker med om dette sier det er et tegn på at svangerskapet går bra da dette kommer av høyt nivå på svangerskapshormoner. Tenker dette går bra for dere denne gangen
 
Back
Topp