Dro frem støvsugeren i går...

Milje

Elsker forumet
Skulle støvsuge huset i går formiddag tenkte jeg, men så ble det utsatt til ettermiddagen... så til etter barna hadde lagt seg...så til i dag etter levering i bhg....
Hva er det med meg da???? sitter fortsatt og ser på den støvsugeren...... og nå ser det ut som det blir utsatt fordi jeg straks må ut og hente barn igjen;)

Noen andre late og tiltaksløse der ute? Kjenner jeg føler meg passe ubrukelig nå...hehe...

Her kan jeg skylde på kvalme og trøtthet... Ingenting blir gjort... Har nesten ikke vasket klær engang :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kan jeg skylde på kvalme og trøtthet... Ingenting blir gjort... Har nesten ikke vasket klær engang :/

Samme her :( Det lille som skjer av rydding må mannen ta når han kommer hjem fra jobb!

♡ alle gode ting er tre ♡

Er så lat atte jeg blir flau! Så måtte trå til i hjemmet bare for å ikke føle meg helt ubrukelig:p Har virkelig ikke energi til noe om dagen, kvalm er jeg også! Men blir faktisk enda mer slapp av å ligge på soffan som jeg gjør i skrivende stund;)

Kjenner meg igjen i dette ja :) Har vært kvalm og sengeliggende ei stund nå,og samboeren har måtte tatt seg av div husarbeid. Har forferdelig dårlig samvittighet. Nå er jeg mindre kvalm,men energinivået er på d laveste... Slitsomt..

Huff ja lat her og. Er ikke veldig kvalm men nesten konstant småkvalm. Og ekstremt trøtt. Men heldigvis bare meg og sønnen hjemme så ingen klager på rot. No ser jeg og sønnen på biler. Rolig :-)

Oh YeAH!! Her ser huset bomba ut! Mannen har gjort litt heldigvis, men er enda mye igjen. Jeg har mest lyst å bare ligge på sofaen og sove... Null energi...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ahhhh... deilig og høre at det ikke bare er meg...hehe...

Støvsugeren står fremdeles like fint på utstilling forresten;)

Super lat og konstant trøtt :/ og har mye jobb å gjøre. Manner meg opp til å begynne nå. Men sofaen er så god♡ ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg følte meg plutselig så pigg i går at jeg ikke bare tok fram støvsugeren, men støvsugde ett helt gulv. Etterpå var jeg så kvalm at jeg kasta opp, selv om jeg nesten akkurat hadde spist :(
Jeg er max tiltaksløs om dagen, kvalmen slår meg helt ut.

Samboeren min sa i går: tror vi kaster den støvsugeren jeg, den står bare å samler støv... først ble jeg dritfornærma for jeg hadde faktisk støvsugd, og SÅ tok jeg den :D det går litt tregt i øverste etasje samt med ryddinga her. Brukt 3 dager på å vaske huset. Så når jeg er ferdig er det bare å begynne på nytt! :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk faktisk støvsuget stua igår! :) Etterpå var jeg så sliten at man skulle tro jeg hadde gått opp på fjellet. Halv ti hadde jeg ikke noe annet valg enn å gå og legge meg...

Jeg har også hatt støvsugeren fremme noen dager nå. :P i dag klarte jeg å gjøre noe med det!! Så fikk støvsugd OG vasket gulvet i stuen og kjøkkenet.. Bare synd resten av huset trenger en shinings også :(

Back
Topp