Driver og sniker her inne...

Ivrigpånr2

Glad i forumet

Har så lyst på en liten skatt til!!!

Er en 30 år gammel jente som fra før har en liten gutt på 2,5 år.  Nå driver jeg altså og sniker her inne igjen, og har veldig lyst å komme inn her hos dere. Litt uvant situasjon dette med prøving og eggløsnings-styr osv, for forrige gang sa det SMUKK etter at jeg slutta på p -pillen, fikk mer eller mindre sjokk over hvor fort jeg ble gravid :)

Så nå har jeg altså investert i eggløsnings-tester (mye pga at vi ikke akkurat homper i senga annahver kveld lenger...hehe) Og i dag...(:)) morges fikk jeg positiv el-test, så nå skal jeg varme opp til en runde i halmen!!! Spennende jaaaaa!!!

Lykke til til alle dere andre:)

 
jeg er akkurat i samme situasjon  og er 29 år.... og fikk ei jente på første forsøk sist som blir 2 år nå. men jeg mistet i mars, og da var jeg testoman, så det skal jeg absolutt ikke gjøre denne gangen.... må styre meg... og vi og skal varme opp til en runde i halmen hver dag de neste 5, så dette blir spennende...

Lykke til til deg også..
 

Jeg er redd for at jeg skal fokusere FOR mye på at jeg skal bli gravid... og at psyken skal ødelegge for meg/oss... Meeen så er det så spennende å da sjø, spennende å være inne her og lese om andre som også prøver osv osv...

Håper jeg ikke blir sykt skuffa om det ikke "sitter på første forsøk"...

 
skjønner, jeg og har jo lyst å sjekke om jeg skulle klare det på første forsøk denne gangen også, som de siste, men i mars mistet som sagt jeg og jeg ble så skuffa at jeg klarte ikke å prate med mannen i ei uke etterpå... stakkers mann... uff... hehe... men jeg blir ikke skuffet om vi ikke får det til denne mnd. Jeg er bare glad for at vi prøver igjen.. Det er liksom et skritt videre det, at vi tør å satse på å ha 2 barn... vi blir liksom aldri klare for barn, så vi stuper bare i det. Vi vet denne gangen hva som kommer og vi er super spente... Jeg skjønner liksom ikke at jeg er mamma ennå jeg... hvis du skjønner... men jeg er veldig stolt av jenta mi. Vi er ganske like, så det er sååå morsomt... hehe. Gullet til mamma.....

så nå skal jeg liksom være litt sånn, voksen, og klare å holde meg for testing til 3-4 dg etter IKM, for med gullet så testet jeg neg 3 dager før IKM og pos 3-4 dager etter IKM, så det er gangen i det denne gangen også... håper jeg...

Lykke til
 

Uff, ja, det kan ikke være noe morsomt når man mister, jeg føler med alle som har opplevd det! Selv om man vet at det er mer eller mindre "vanlig" å miste tidlig i svangerskapet, så er man jo så happy når pinnen viser positivt; man er GRAVID!!! Sånn sett skulle jeg også ønske at jeg kunne holde meg fra å teste før det hadde gått flere uker...hehe, meeen så er det nå greit å vite at man ikke skal bøtte innpå med alkohyler etc også da...altså er det greit å vite det tidlig at man er gravid. Huff, mye plapring på meg nå merker jeg 

Ble nå i alle fall sengevals på oss i går kveld (gubben vet ingenting om EL, for da hadde han fått prestasjonsangst...) så nå krysser jeg fingrer

Gudd løkk; gleder meg til å høre fra deg og de andre hvordan det går!

 
Sniker litt eg og, hadde jo vert gøy m full klaff på første forsøk igjen..;) 

Er 31 år, har ei jente på 4, og er endelig klar for nr 2...:)
 
jaja, jeg visste det bare i 3 dager da, så begynte jg å blø, dessuten ble ikke testene sterkere... så men det var trist ja... men nå er vi klare, begge 2..
prapler litt mye jeg og, nylig flyttet til en ny by og kjenner ingen her... skal bli greit egentlig  å komme seg inn i ei termin gruppe, om vi er så heldige å bli gravide da. vet jo aldri... men krysser fingrene...


Good luck to u too. Vi hopper til køys i noen dager vi nå, for å være på den sikre siden, men kan jo hende at jeg allerede har hatt el... vi får se...


Snakkes
 
Godt at det ikke er bare jeg som har venta en stund etter 1. barn...;) Har ikke følt meg klar før nå jeg heller, dvs, har vært litt babysyk noen mnd nå da, men har ikke begynt prøvinga før nå. 

4kløver skrev:
Sniker litt eg og, hadde jo vert gøy m full klaff på første forsøk igjen..;) 

Er 31 år, har ei jente på 4, og er endelig klar for nr 2...:)


 
hei på deg, husker deg fra mars 2009 forumet;)  Hadde vært koselig om vi havna på samme terminforum igjen!  Lykke til med prøvingen=)
 
Prøvde så smått i fjor og testa positivt, men det endte i SA noen få dager etterpå.. Fant ut det var likegreit å berre venta til alt flyttestyret og sånt var ferdig. Gleda meg t å prøva igjen!:)

Trollunn skrev:
Godt at det ikke er bare jeg som har venta en stund etter 1. barn...;) Har ikke følt meg klar før nå jeg heller, dvs, har vært litt babysyk noen mnd nå da, men har ikke begynt prøvinga før nå. 

4kløver skrev:
Sniker litt eg og, hadde jo vert gøy m full klaff på første forsøk igjen..;) 

Er 31 år, har ei jente på 4, og er endelig klar for nr 2...:)




 
Heeeisann! Arig! Husker selvf deg også, var jo medlem der rimelig lenge ;) Er d jo fortsatt, men ikke særlig aktiv ;P Grattis med spire da! Så artig! Jeg regner egentlig med at jeg ikke havner her, men time will show... Uansett blir d forhåpentligvis ila 2012 da...hehe

linusisvingen skrev:
hei på deg, husker deg fra mars 2009 forumet;)  Hadde vært koselig om vi havna på samme terminforum igjen!  Lykke til med prøvingen=)


 


Trollunn skrev:
Heeeisann! Arig! Husker selvf deg også, var jo medlem der rimelig lenge ;) Er d jo fortsatt, men ikke særlig aktiv ;P Grattis med spire da! Så artig! Jeg regner egentlig med at jeg ikke havner her, men time will show... Uansett blir d forhåpentligvis ila 2012 da...hehe

linusisvingen skrev:
hei på deg, husker deg fra mars 2009 forumet;)  Hadde vært koselig om vi havna på samme terminforum igjen!  Lykke til med prøvingen=)

Jeg er ganske ofte innom der, men har ikke så mye å tilføye nei;)
Tusen takk for det!  Skal aldri si aldri veit du;)
PS:  har fortsatt litt kontakt med mange av de som var på mars 2009, på det hemmelige forumet det var så mye snakk om.  Det eksisterer i beste velgående;)

 
Back
Topp