Har babyen på magen. Lite sprell av det, gitt. Må få kjøpt kondomer om vi skal ha sex (det skal man de første seks ukene eller noe sånn pga infeksjonsfare)
På en måte synes jeg det er trist at jeg gikk glipp av den "kjenne på tegn og håpe"- fasen, her kom jo babyen før jeg var begynt å håpe og kjenne, jeg trodde ikke det var det som skjedde...
På den annen side synes jeg det er synd å se, rent så trist at jeg nesten unngår januarforumet nå, at så mange anser det som skjedde for oss som en såååååå stor krise at de ligger søvnløse og kniper igjen de siste dagene før nyttår, og nå spretter til sengs fordi det er januar.
Jeg elsker den lille desemberbabyen min, og det er virkelig ikke verdens undergang å være født sent på året.
Jeg flytter meg meget mulig mer og mer over i desemberforumet. Det hadde jeg ikke gjort om det bare skilte på mnd, men det skiller på år. Kombinasjonen av at det er sårt å se hvor ille mange mener en desemberbaby er, jukse på dato,søvnløs i redsel, og rett og slett det at jeg på sikt forbereder skolestart før dere. Bare at jeg anser ikke den skolestart som noe negativt for henne. Jeg synes jo et helt år til i bhg etter ferien for min februarjente er på overtid, hun er soleklar til sommeren...
Men samtidig føler jeg jo tilhørighet her, og det blir sikkert lettere når flere av babyene kommer ut