Er en stund siden jeg har vært aktiv her inne nå.
Men er mye som har skjedd på bare 1 mnd, så dagene er full pakket.
Har blitt slutt med BF da, å jeg flyttet raskt opp til foreldrene mine i Trøndelag med gutta.
Så traff jeg en gammel kompis/flamme, så har vært veldig spennede det også[8D][;)]
Men gått kanskje litt fort fram, så skal roe ned litt nå.
Har jo ikke kontroll over følelsene mine, de kommer å går hele tiden, kjennes ut som om jeg kjører berg å dalbane[&:], så er ikke rettferdig for noen før jeg veit hva jeg EGENTLIG vill. Kjærlighetslivet er sørn meg ikke lett...[&o]
MEN har jeg funnet en plass til meg å gutta nå, ett lite ny oppusset hus på Fosen[:)]
På onsdag heiv jeg meg i bilen å kjøret 70 mil ned til Moss, pakket hele natten, fikk 3 timers søvn.
Så kom en kompis med varebil i går morrest, pakket alt inn å kjørte 70 mil opp igjen.
Lesset alt av i huset og jeg var hjemme å satt meg ned i sofan kl 20..
DET ble ett slitsomt døgn, men godt å få opp alle tingene til barna og alle klærene våre[:D]
Gleder meg til å få kommet i orden i huset. Elsker å pakke ut å sette på plass[:D]
Mangler bare en tur på Ikea å svi av noen lapper i morgen[8D][:D]
Morro..[:D]
Men da har jeg oppdatert litt herri fra.
Har bestilt bredbånd til huset, men tar 2-4 uker [&:]
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten internett sååååå lenge[:-][&o]
Men er mye som har skjedd på bare 1 mnd, så dagene er full pakket.
Har blitt slutt med BF da, å jeg flyttet raskt opp til foreldrene mine i Trøndelag med gutta.
Så traff jeg en gammel kompis/flamme, så har vært veldig spennede det også[8D][;)]
Men gått kanskje litt fort fram, så skal roe ned litt nå.
Har jo ikke kontroll over følelsene mine, de kommer å går hele tiden, kjennes ut som om jeg kjører berg å dalbane[&:], så er ikke rettferdig for noen før jeg veit hva jeg EGENTLIG vill. Kjærlighetslivet er sørn meg ikke lett...[&o]
MEN har jeg funnet en plass til meg å gutta nå, ett lite ny oppusset hus på Fosen[:)]
På onsdag heiv jeg meg i bilen å kjøret 70 mil ned til Moss, pakket hele natten, fikk 3 timers søvn.
Så kom en kompis med varebil i går morrest, pakket alt inn å kjørte 70 mil opp igjen.
Lesset alt av i huset og jeg var hjemme å satt meg ned i sofan kl 20..
DET ble ett slitsomt døgn, men godt å få opp alle tingene til barna og alle klærene våre[:D]
Gleder meg til å få kommet i orden i huset. Elsker å pakke ut å sette på plass[:D]
Mangler bare en tur på Ikea å svi av noen lapper i morgen[8D][:D]
Morro..[:D]
Men da har jeg oppdatert litt herri fra.
Har bestilt bredbånd til huset, men tar 2-4 uker [&:]
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten internett sååååå lenge[:-][&o]