Drittsur!!!

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Åååhr...
er i såååå dårlig humør!!!! grrrrr.. [:@]
jeg og sambo krangler om alt og da mener jeg alt.. er i så dårlig humør for tiden og det hjelper ingenting at han skal klage på alt og jeg blir bare i dårligere og dårligere humør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

deeeeilig å få det ut [:D]

bare få det ut!!!!!

Stakkars deg [:(] Snakk sammen,hvis det går ann.Kan hjelp litt[:)]

skal dere ha sommerferie sammen? det kan faktisk hjelpe på forholdet, å reise litt bort og bare være kjærester! trenger jo ikke dra til kina, det å bare dra på en campingplass litt lenger unna kan vekke følelsene deres igjen. da blir det mindre krangling også! håper dere finner ut av det!

tja. en ferie kan virkelig sette forholdet på en prøve også!
jeg og sambo var i syden i to uker i april og den siste uka var vi ganske lei av hverandre.
jeg tror at når man er i et forhold så trenger man den tiden man har fra hverandre når man er på jobb/skole. eller så er det veldig lett å gå lei hverandre. jeg og sambo kranglet hele tiden før når vi bodde i kjelleren til svigers, men nå som vi har kjøpt hus sammen har det blitt bedre. man må lære seg å takle irritasjon ovenfor den andre. og lære og se gleder i små ting hele tiden:)

ja, dessverre kan det gå begge veier, kommer vell litt an på personene i forholdet... men nå er det jo ferie tid og man må jo være optimistiske! har man ikke håpet og ønsket så kan man like godt bare gi opp forholdet... (min mening)

Back
Topp