Drittslenging....

........

Forelsket i forumet
Jeg kom akkurat hjem fra en fest hvor jeg traff på en jente, som jeg ikke har møtt før. Hun fant ut at hun hadde hørt om meg og forloveden min før, og sa at eksen hennes hadde slengt masse dritt om oss. Eksen hennes er da en fyr i vennegjengen til min kjære, som oppfører seg som om vi er bestevenner når vi treffes. 

Hun ville ikke at jeg skulle konfrontere han med dette, så det har jeg ikke tenkt til å gjøre... Men hele kroppen min skriker etter å fortelle han hva for en falsk drittsekk han er. For å unngå å gjøre det, så måtte jeg bare få det ut en eller annen plass, så da blir det dere som må høre på sytingen min. 

Hva er greia med å spille smørblid og koselig når man er med folk, og så slenge masse ufortjent dritt om dem bak ryggen dems?! AGH! Jeg blir så forbanna!

Wow.. taper.. Jeg hadde ikke giddet å ha noe mer med ham å gjøre iallfall.

KristineBirgitte skrev:
Wow.. taper.. Jeg hadde ikke giddet å ha noe mer med ham å gjøre iallfall.

Enig...

Skjønner at du vil respektere at hun ba deg om å ikke ta det opp, men i dette tilfellet hadde jeg faktisk bragt det på bane. Det er jo han, og bare han, som er tullingen her! Eventuelt bare kutte ham tvert.

Uansett utrolig dårlig gjort, forstår godt du er skuffa og sint.

Jeg tror faktisk at jeg hadde konfrontert kameraten i den vennegjengen..

Dette ble jo fortalt til dere av en ukjent. og greit å konfrontere da synes jeg..

spørsmåle er jo om ho prater sandt også da?

Har faktisk vært borti at andre har kommet til meg og sagt ting og når jeg har tatt dette opp med personen det da gjelder så viser det seg at det er den andre som har løyet og som bare ville ha drama

bondekone skrev:

Har faktisk vært borti at andre har kommet til meg og sagt ting og når jeg har tatt dette opp med personen det da gjelder så viser det seg at det er den andre som har løyet og som bare ville ha drama

Mjaa... Det er vanskelig å forklare, men utifra enkeltsituasjoner som hun visste om (og som han har vridd på!), så ville det vært veldig vanskelig for henne og bare finne på disse tingene, uten å kjenne til oss på noen som helst måte... :/

mammatileijente skrev:
Jeg tror faktisk at jeg hadde konfrontert kameraten i den vennegjengen..

Dette ble jo fortalt til dere av en ukjent. og greit å konfrontere da synes jeg..

jo, jeg ser den, men samtidig syns jeg at det hadde vært urettferdig mot henne når jeg nå har sagt at jeg ikke tar det videre... :/

Ta det opp med han. Ærlig talt, hvordan kan hun forvente at når hun servere slik sladder at du lever lykkelig alle din dager og ikke konfronterer vedkommende?!

Slike folk gidder ikke jeg og ha kontakt med, bestekompisen til x'n min var slik. Han var så hyggelig når vi møttest, men bak ryggen min så snakket han mye dritt om meg til x'n. Og bak ryggen til både meg og x'n snakket han dritt om oss to. 

CaritaA skrev:

bondekone skrev:

Mjaa... Det er vanskelig å forklare, men utifra enkeltsituasjoner som hun visste om (og som han har vridd på!), så ville det vært veldig vanskelig for henne og bare finne på disse tingene, uten å kjenne til oss på noen som helst måte... :/

da blir det litt anderledes,

går jo fint ann å konfrontere han med det uten at han skjønner hvem som har sagt det. er sikkert ikke bare en person han snakker dritt til om dere (ikke for å strø salt i sårene). 

det går jo også ann å bare kutte kontakt og være distansert til han. spør han så si at du har hørt drittslenging fra han og derfor ikke anså dere som venner når du fikk høre hva han syntes om dere.

som en liten trøst til deg dersom du føler deg såret. det er ikke sikkert han faktisk mener det. noen har en tendens til å overdramatisere alt de prater om.

Mrs Lutz skrev:
går jo fint ann å konfrontere han med det uten at han skjønner hvem som har sagt det. er sikkert ikke bare en person han snakker dritt til om dere (ikke for å strø salt i sårene). 

det går jo også ann å bare kutte kontakt og være distansert til han. spør han så si at du har hørt drittslenging fra han og derfor ikke anså dere som venner når du fikk høre hva han syntes om dere.

som en liten trøst til deg dersom du føler deg såret. det er ikke sikkert han faktisk mener det. noen har en tendens til å overdramatisere alt de prater om.

Det er vel den taktikken jeg har bestemt meg for å holde meg til.... Jeg er ikke spesielt såret egentlig. Jeg er mest forbanna på forlovedens vegne, med tanke på at de har vært "venner" i 10 år. 

han er tydeligvis, dersom det stemmer, en liten kronidiot.
Men hva med henne?
Jeg synes jo hun og er litt løk også da. "Hei, hyggelig å møte deg, btw, folk prater dritt om deg"
god morgen miss drama? 
æsj, synes og hun var litt unødvending.

men du er så SYKT mye bedre citapita, at gi litt balle i han!
tenk så trist livet hans må være, at han må underholde seg selv og andre med å prate shait om dere? 

Jeg synes det høres ut som at du har møtt frk. dramaqueen, og ville ikke tatt det du har hørt for god fisk. 

Du kjenner HAN, men ikke HENNE.
Da hadde jeg tatt det hun sa med en klype salt og samtidig hørt med han hvorfor hun sier slikt ... 

Dere har gjerne rett i at hun er litt dramasulten og bitter... Har bestemt meg for å gi litt F, så får vi se hva som skjer fremover. 

Bandages skrev:
han er tydeligvis, dersom det stemmer, en liten kronidiot.
Men hva med henne?
Jeg synes jo hun og er litt løk også da. "Hei, hyggelig å møte deg, btw, folk prater dritt om deg"
god morgen miss drama? 
æsj, synes og hun var litt unødvending.

men du er så SYKT mye bedre citapita, at gi litt balle i han!
tenk så trist livet hans må være, at han må underholde seg selv og andre med å prate shait om dere? 

Signerer denne. 
Ikke akkurat verdens mest elegante ice breaker å begynne å fortelle ukjente folk på fest at man har hørt andre slenge dritt om dem. 

Jeg er en sånn type at jeg er litt skeptisk til hva folk jeg ikke kjenner sier. Hvis han er en eks, kanskje ho er ute etter å ødelegge litt for han. Så lenge dere ikke konfronterer han om dette, så går det ut over hvordan dere er mot han. Og han vil antakelig merke det. Og kanskje gjør dere det uten grunn? Hva hvis du driter i hva den fremmede jenta sa, og spør han rett ut? Hater at ting skal forbli i det stille og at eventuelle misforståelser bare skal gro seg større. Hører dere med han, så får dere hvertfall en reaksjon og dere kan heller se om det kanskje er på tide å revurdere vennskapet da!

Back
Topp