drittsamboer

Marie85

Forelsket i forumet
nå ligger jeg her på stua...drittforbanna...igjen!!! samboern min prioriterer aldri meg lenger!!! i ukedagene er det jobb fra tidlig mårran til seint på kveld..å når han skal legge seg tar det 10 sek før han har sovna..å når helga kommer er det rett på SNØRRFYLLA!!hver eneste helg...hadde han bare kunna tatt det LITT med ro så hadde det vært greit men NEIDA!!! alkoholen må shottes!! hver helg...at det aldri skal gå an å lære da!!eller i det minste ta litt hensyn når jeg ikke kan drikke... Jeg hater samboern min ,noe jeg ikke sier i villt sinne, men fordi jeg er skikkelig skuffa å oppgitt... her om dagen glemte han at han hadde lovet meg å bli med til jordmor noe som såra virkelig dypt...han er en talentløs kjæreste...kunne sikkert skrevet mye mer men jeg er så trøtt at jeg må prøve å sove litt..

*puh* måtte bare lette litt på trykket...

Har du pratet med han om hvordan du føler. Er viktig at dere pleier forholdet nå før lillegullet deres kommer, for da blir hverdagen annderledes, mindre tid til forholdet ogmesteparten av tiden vil gå til babyen.

ja vi fikk snakka litt i sta..jeg sa at jeg ikke årka mer og at jeg ville dra til mamman min noen dager. da tok han seg tid til å snakke litt faktisk[:)]han var lei seg fordi det var blitt sånn, og han lovet bot å bedring...han er enig i at det har vært litt for mye alkohol og snørrfyll i det siste, noe han lover å kutte ned på.jeg kommer uansett til å dra til mamma noen dager, men jeg reiser ikke som frustrert frue.
håper kommuinikasjonen vår og hverdagsstresset blir bedre etter dette slik at vi ikke har den bekymringen når lillegullet kommer:)

håper han skjerper seg.

mange trøsteklemmer.

kordan går det no da??

ORIGINAL: Lica86

Trøsteklem

Huff sånn holdt min samboer også på en stund men ikke til de grader som dette. Jeg ble så forbanna at jeg ga han et ultimatum, da kom han fort på bedre tanker. (ja jeg kasta han ut, men han kom tilbake med halen mellom beina). Dette er min erfaring og jeg sier ikke at dette er det rette å gjøre for deg.

Ønsker deg lykke til og håper han kommer til å våkne snart. Du trenger trygghet og nærhet nå

ORIGINAL: Marie85

nå ligger jeg her på stua...drittforbanna...igjen!!! samboern min prioriterer aldri meg lenger!!! i ukedagene er det jobb fra tidlig mårran til seint på kveld..å når han skal legge seg tar det 10 sek før han har sovna..å når helga kommer er det rett på SNØRRFYLLA!!hver eneste helg...hadde han bare kunna tatt det LITT med ro så hadde det vært greit men NEIDA!!! alkoholen må shottes!! hver helg...at det aldri skal gå an å lære da!!eller i det minste ta litt hensyn når jeg ikke kan drikke... Jeg hater samboern min ,noe jeg ikke sier i villt sinne, men fordi jeg er skikkelig skuffa å oppgitt... her om dagen glemte han at han hadde lovet meg å bli med til jordmor noe som såra virkelig dypt...han er en talentløs kjæreste...kunne sikkert skrevet mye mer men jeg er så trøtt at jeg må prøve å sove litt..

*puh* måtte bare lette litt på trykket...

Ønsker dere lykke til!!!

Back
Topp