Drittlei...

Godzilla

Elsker forumet
...å pumpe meg hver eneste kveld[:@]....siden snuppa sover til 07-08 tiden såmå jeg pumpe meg hver  kveld, som enten fryses ned eller lagres på flaske i kjøleskapet som ho får dagen etter.....

Flere som pumper seg??????[8D]

uff så slitsomt,har du masse melk?
eller er det for å holde produksjonen oppe?

jeg ga opp amming og pumping,hadde ikke noe særlig med melk[&o]

Jeg er den melkekua og har masse melk[:D]....men jeg merker at den har avtatt litt(heldigvis), er ikke like sprengt på morraen som jeg var i begynnelsen....

hehe bra du ihvertfall har melk da!!!

Så godt at jeg ikke var aleine da[;)]...mannen min bare ler av meg når jeg sitter i sofaen og ser på tv og pumper meg, som om det var verdens mest naturlige ting å gjøre en mandags kveld!!!!

Åhhhh [&o] jeg må også pumpe meg, også har jeg den vonde pumpa så det tar jo en eeeeeevighet......

Har prøvd både medela og avent sine håndpumper her, men ingen funke[:@] komme bare et par dråper så her e det hånd pumping når det e nødvendig.

her pumpes det også hver kveld, men det er for å lage lager som hun har når hun overnatter hos bestemor[:D]

jeg synes ikke det er pumpinga som er verst, jeg er drittlei av å vaske og koke utstyret etterpå.... veldig flink til å fosskoke over tid[8|]

Back
Topp