DRITTLEI

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
av å springe å tisse HELE tiden.. Er kjempe lei av badet våres nå! Er der jo 158 ganger hver eneste dag jo!!!
Andre?

ORIGINAL: Arielle

Hihi :) Nei,jeg har aldri vært flink til å drikke og få i meg væske.. Måtte på sykehuset fordi jeg var dehydrert en gang faktisk[&:] 

Du din luring! Må jo passe på det nå vertfall[;)] Om jeg glemmer å drikke masse, så tisser jeg like mye for det om:P

Hahaha ja jeg kan jo øve på å kniiiiipe hver gang jeg tisser:P

SMART!  Det er det jeg skal gjøre,men som jeg glemmer hver eneste gang....[&:]

Jeg også:P Får henge opp en lapp ved siden av doskåla:P

Men man skal ikke stramme rumpeballene? 

Ikke når man skal knipe nei... Du skal kun bruke bekkenmusklaturen..

Neeeei det tror jeg ikke... Bare den muskelen du bruker når du stopper tisset fra å komme ut:P Hihihihihi.. Men sikkert ikke dumt å stramme de andre musklene av og til heller:P Hehe.. Det burde jeg gjerne gjort oftere:P

dåke må ikkje knipe mens dåke tissa!:) Det er kun som "rettningslinje"for å vete at ein strammer dei riktige musklane!:)

Når man skal knipe.. Så skal man ikke stramme rumpa liksom?[:D]  Jeg prøver å knipe mens jeg sitter og ser tv osv,men strammer både mage,rumpe,lår osv... haha[:)]Kan jo umulig være rett??

Det er HELT feil ja...
Man skal KUN stramme knipemusklene...inni skjeden liksom...

ORIGINAL: sorciere_

dåke må ikkje knipe mens dåke tissa!:) Det er kun som "rettningslinje"for å vete at ein strammer dei riktige musklane!:)

Dette stemmer ja...for det kan være skummelt å stoppe tisse-strålen når man har begynt å tisse. Dette gjør at bakterier koser seg max inni urinrøret, og dette blir forurenset. Og slikt kan ende med UVI og verre...
Denne knipingen når man tisser er bare en retningslinje for at man bruker de rette musklene når man skal gjøre knipeøvelser.[;)]

Uff ja, har det sånn jeg og. Hele tiden..... irriterende, spesiellt når en er underveis.... [&:]

Ja tisser heile tiden nå, og eg kan love deg at det bare blir værre og værre mot slutten[8|] 

Uff verre enn dette?[:'(]
Jaja er verdt det til slutt!!![:D]

Back
Topp