drittlei formen....!

FrøkenAH

Flørter med forumet
Ja, nå skal jeg klage, så hold dere fast! var hos jordmor i går og fortalte hvordan jeg har det sånn generelt. Det består i å puste som en hvalross, hjertebank med ekstraslag på hjertet, er så sliten at når vi hadde fest på lørdag så tilbragte jeg halve kvelden i senga og trapper kan jeg bare glemme å gå i uten å stoppe opp å hvile opptil flere ganger (kommer an på lengden av trappa).

Er fortsatt sykemeldt, men skal prøve å jobbe litt i morgen og på fredag, kjenner at jeg ikke har lyst til det en gang heller, men må bare bite tenna sammen og prøve... fikk beskjed av jordmor om å sjekke b og D-vitamin, samt ta en EKG av hjertet just in case! Gjorde det hos legen i dag, forklarte formen min igjen og fikk liksom bare tilbake at sånn er det, kroppen sier i fra at den er sliten og da må man lytte til det.. EKG var helt fin, får svar på blodprøvene etter hvert.

Jeg er så lei den j**** formen! jeg vil gjøre det jeg har lyst til, ikke det kroppen orker!! jeg vil, jeg vil, jeg vil..! :(

Ååå, jeg har det helt likt som deg. Orker såvidt å stå opp om morgen. Ogskal jeg gå til bussen som vanligvis tar 5min, bruker jeg nå 15. Er helt tett og sliter med å puste :( Kjedelig å ha det sånn!

God klem til deg!
Håper formen blir bedre etterhvert!
Ellers har jeg selv hatt vitaminmangel tidligere, og man blir sliten av det også.
Men i det store og det hele er jo graviditet av og til en stor påkjenning for kroppen.
Noen blir dessverre mer plaget.

Håper virkelig at du vil få det bedre snart, for det høres ikke ut som du har det noe greit for tiden.

Takk for alle klemmer! Skrev dette i stor frustrasjon i går.. For sånn er jo dagene, de går opp og ned. Har vært på jobb i dag og det gikk veldig bra! Formen har generelt vært mye bedre i dag enn den var i går og sånn går dagene! Hvem vet hvordan det blir i morgen :P er deilig å kunne klage litt her også, mannen får gjennomgå nok om dagen!

Ja, greit å kunne klage litt til andre enn de nærmeste rundt. De kommer nok til å få gjennomgå litt nå fremover, også er det alltid godt og få klagd litt når man trenger det ;) Godt du hadde en bedre dag i går!

Back
Topp