Drittland , SUR

tuslerusle

Glad i forumet
Lett i hele dag etter bilsete siden maxi cosien begynner bli lite. Men selger de bakovervendte seter her ? NEIDA.
Selgerne staar til og med juger deg rett opp i trynet sier at bare smaa babyer kjorer bakvendt, og ene lo fordi vi skulle ha bakovervendt sete etter maxi cosi.
Saa naar jeg argumenterer at de staar juger begynner de bare snakke nederlandsk som om jeg ikke skjonner nederlandsk etter aa bodd her ett aar [:'(]

Det eneste sete jeg har funnet i nettbutikker i nederland/belgia er Recaro Polaric, noen erfaringer med dette setet ? Jeg har ikke lyst bestille fra sverige da det blir daarlig behandlet i frakt , skal ikke til Norge foer jul og da er setet mitt for lite..

Så kjipt!!

Vi har Recaro Polaric. Det har gjort det bra i tester[:)]

ORIGINAL: sjefsberta123456

har ikke selv prøvd det, men har hørt det er dårlig merke.....

Dei fremovervendte seta til Recaro gjør det dårlig. Men babysetet og det bakovervendte gjør det bra[:)][:)]

ORIGINAL: Gitte__

Vi har Recaro Polaric. Det har gjort det bra i tester[:)]

Bestemoren til snuppa vår har det i bilen sin. Og ve har brukt det litt selv og er forbød med det :)

Synes jeg husker at det var ei her inne som bodde i tyskland og der var det snakk om å forby bakovervendte stoler pga at de farligste ulykkene var påkjørsel bakfra i høy hastighet, og da er jo forovervendt best. Vet ikke helt hvordan det er i belgia, men det kan jo være derfor de ikke har bakovervendte stoler.

Vi hadde samme problemet- ring direkte til hts og spør om de har noen samarbeidspartnere de kan levere til i Belgia/Tyskland/ Nederland.. Det gjorde jeg og fikk et par navn .. Endte opp med å kjøpe sete i Norge fordi det er billigere og vi skulle hjem uannsett!
Og at det skal bli forbudt er langt fra sant eu gikk nettopp ut og anbefalte bakocervendt- også på autobahn/ freeway ;-)

Back
Topp