drittkjærring!!

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Er seriøst drittlei av dagmammaen til JO, svigerinnen min!!!!

Jeg forsov meg på jobb i dag, noe som går greit pga flexitid. Meeeen, så fikk jeg meling om fra svigerinnen min, også naboen min at hun skal til nabokommunen kl 13 i dag i dåp, hallo, det er ikke dåp på fredager her, hun skal garantert dra sta å spille poker (hun er thailansk og er venninder med alle de som spiller poker for penger)! Dette sender hun melding om klokka 8 samme dag, hvordan i svarte tenker hun slik og setter meg i en gigaknipe!!!

For å si det slik, det er ikke første gangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og nå er de på jobben min sure, for dette har skjed før, og jeg risikerer å miste jobben!

Håper du kan skaffe deg en annen dagmamma. Slik oppførsel er jo ikke greit.

hUN PASSER HENNE KUN TORSDAGER OG FREDAGER, RESTEN ER HUN I BHG.
ops, men hun får snart full bhg plass!

Halleluja!!!!!!

ORIGINAL: *ceccemor*

uff da... skjønner at det er frustrerende...

tror jeg hadde funnet meg en ny dagmamma....!

Spesiell oppførsel[:@], vet broren din, evt svogeren din at hun holder på sånn? Ser for meg at hun er sånn som de som står ved spilleautomater og spiller bort alle pengene jeg nå.

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

hUN PASSER HENNE KUN TORSDAGER OG FREDAGER, RESTEN ER HUN I BHG.
ops, men hun får snart full bhg plass!

Halleluja!!!!!!

Flott!!!

ORIGINAL: McMor

Spesiell oppførsel[:@], vet broren din, evt svogeren din at hun holder på sånn? Ser for meg at hun er sånn som de som står ved spilleautomater og spiller bort alle pengene jeg nå.

heldigvis har de tatt vekk spilleautomatene!![:'(]

ORIGINAL: McMor

Svogeren min er ikke hjemme, han er sjømann, har gått opp for meg nå hvorfor han er på sjø hele tiden og hvorfor de er blakk hele tiden (de eier ikke hus,bil osv) de får alt me svigerfaren min (gratis husly osv)

er ikke vits, hun røpte seg selv i telefonen etter jeg hadde sendt henne en melding, tabbe for henne!

Back
Topp