Drittdag

Blåmann

Elsker forumet
Kjenner at tr kommer, har murringer, hetetokter, sover dårlig og angstsmertene i brystet øker. Alt dette er helt vanlig noen dager før tr. Så det var det. I tillegg fikk jeg vite at to nære kolleger som er på min alder skal ha barn nr 2 til høsten. Vi begynte å prøve lenge før de ble gravide med nr 1.

Føler at livet bare flyr forbi meg, mens jeg lever i et vakum og kommer meg ikke av flekken. Akkurat nå tenker jeg at vi aldri får barn. Kan ikke se for meg i det hele tatt at vi noen gang skal få barn.

Vi snakket litt her om dagen om hva vi gjør hvis det blir 3 negative offentlige forsøk, og da sa sambo "da tar vi opp lån og prøver i det private, det har vi råd til". Har egentlig ikke trodd at han ville tenke gå til det skrittet, så det var jo en trøst da. Da har vi ihvertfall 5 forsøk til........ Og i det private går det jo mye fortere, både før oppstart og mellom forsøkene, så da er jeg ikke blitt grå i hårene enda hvis vi ender opp med adopsjon.

Men det er dette med NÅ da...... jeg lever jo ikke lenger, jeg holder ut.

Har bestemt meg for å glede meg til tr kommer om noen dager, for da skal jeg kjøpe meg det 30 days programmet og nitrene hele våren frem til neste forsøk. Har blitt skikkelig slapp i vinter, og er absolutt ikke klar for sommerklær og naken hud. Så da skal jeg ihvertfall være i knallform til neste periode jeg må ta det med ro.

Dette var dagens klaging fra meg.

Skjønner deg godt Blåmann!
Tror vi alle her inne føler det likens til tider når vi virkelig reflekterer over hvordan livet vårt er blitt! Hvem kunne ane noe slikt?Mange av oss hadde vel ikke begynnt på denne veien engang, og atter andre av oss hadde begynt myyye tidligere......men så er vi da (heldigvis mange ganger)uvitende om hva livet bringer oss[:D][:)]
Og hvem vet? Kanskje 2010 virkelig er året for dere, både i forhold til barneønsket og flere andre ting?![:D]

Signerer denne. Kunne ikke vært mer enig. Tror vi føler det ganske likt her inne

ORIGINAL: diddle

Tror vi alle her inne føler det likens til tider når vi virkelig reflekterer over hvordan livet vårt er blitt! Hvem kunne ane noe slikt?Mange av oss hadde vel ikke begynnt på denne veien engang, og atter andre av oss hadde begynt myyye tidligere......men så er vi da (heldigvis mange ganger)uvitende om hva livet bringer oss[:D][:)]
Og hvem vet? Kanskje 2010 virkelig er året for dere, både i forhold til barneønsket og flere andre ting?![:D]

ORIGINAL: diddle

Må signere denne jeg også - vel sagt[:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper de følelsene du har nå tyder på helt andre ting enn mensen, Blåmann! Tror det er mange som har hatt det akkurat som deg på dette tidspunktet av rugingen, men som har fått seg en real opptur på testdagen. Skjønner selvsagt at det er tungt, for all del, men ikke gi opp enda. Det er enda flere dager til testdagen, så mulighetene er definitivt til stede for pos test. Krysser fremdeles fingre og tær for en pos test, jeg [;)]

sign

Tanker til deg og at det ikke er tr, men en lykke spire[;)]..

ORIGINAL: småsmurf

Krysser fremdeles fingrene for att det ikke er tanta du kjenner[:)]

Men kjenner meg jo noe igjen i det du skriver.. Er tungt når folk får både nr to og tre, og en selv ikke henger med, som en så gjerne hadde ønsket[:)]
Ting er ikke alltid så lett, en må ofte gjennom en del motgang i denne prosessen, men jeg tenker som så; att det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere[;)] Så jeg føler meg super sterk[8D][;)]

Men ikke se mørkt på det enda, viss dette er første forsøket, så er jo oddsene ganske gode for att det kan gå veien på ett av de neste[;)] Å barn får dere nok, før eller siden, på en eller annen måte, er bare sykt tungt å vente i uvissheten[;)] Lykke til!

signere denne[;)][;)]

Back
Topp