Dritt!!

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Datteren min er syk, har sterk ørebetendelse halsbetendelse og feber, fikk det tirsdag. Var med legen og fikk medisin osv..

Så ringte jeg på jobben å sa at jeg fikk ikke ha henne i bhg før hun hadde hatt en feberfri dag, noe jeg håper det blir i dag.

Men nå er jobben pissesur, tror tydligvis ikke på meg, og skal ha dokumentasjon på resepter og legetimen??? HALLO???

De skal i alle fall få det, og jeg vurderer å revurdere jobben min.

Jeg har jo rett på ti sykedager for henne, og dette er første gangen!

hallo... hadde klikka altså...

jobben min brukte også å bli skikkelig  sur når jeg var borte pga av sykdom..
man blir irritert for det er jo ikke sånn at man ønsker at barna skal bli syk så man kan få fri..

Da hadde jeg blitt ganske irritert ja!
Lever de papirene og spørr de rett ut om de ikke tror på deg

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

Datteren min er syk, har sterk ørebetendelse halsbetendelse og feber, fikk det tirsdag. Var med legen og fikk medisin osv..

Så ringte jeg på jobben å sa at jeg fikk ikke ha henne i bhg før hun hadde hatt en feberfri dag, noe jeg håper det blir i dag.

Men nå er jobben pissesur, tror tydligvis ikke på meg, og skal ha dokumentasjon på resepter og legetimen??? HALLO???

De skal i alle fall få det, og jeg vurderer å revurdere jobben min.

Jeg har jo rett på ti sykedager for henne, og dette er første gangen!
Du har krav på fri for å være hjemme med sykt barn! Bare å kontakte forbundet ditt hvis jobben ikke gir seg med pisspreiket sitt! Du trenger ikke fremvise noen ting for å bevise det! Be sjefen din ringe barnehagen og høre med de der hvis det skulle være noe han/hun lurte på!
Har sjefen din barn selv? Virker ikke sånn ut, for min gamle sjef var sånn...Han hadde ikke barn selv, og da forsto han ikke at foreldrene måtte være hjemme med syke barn-tydligvis....

Skal spørre de imorgen når jeg er på jobb igjen. Har ringt på to jobber som var veldig intr. i søknad!
De er 55 og 56 år, de har begge mange barn, eldre barn vel og merke da, men alikevell!

er notbøter, fikser noten båtene fisker med, ganske bra betalt til å være ufaglært, 150 kr timen..
men nå er jeg villig til å gå ned i lønn for kun å få en annen jobb!!!!!!!!

Det var da lite respekt fra arbeidsgiver.
Når jeg har sykt barn sier jeg fra til sjefen, og får da ok og god bedring tilbake. Ikke noe spørsmål i det hele tatt.
Og jeg har vært mye hjemme med barnet mitt, ofte feber og syk.

ORIGINAL: LinnSB*

Da hadde jeg blitt ganske irritert ja!
Lever de papirene og spørr de rett ut om de ikke tror på deg

Jeg har bare jobba der i tre mnd da, men de viste at jeg hadde et lite barn, og de vet hvem jeg er på privaten..[:'(][:'(]

Back
Topp