dritt

Lianasinmamma

Glad i forumet
blir så jæææævlig klar av typen og må bare få det ut en plass siden det ikke er noen her hjemme og prate med..han flyr ut på byen hele tiden...ikveld skulle det være kompiskveld så jeg kunne ikke bli me(noe jeg har vært 1 gang på 2 år) greit nok det siden det var kompiskveld tenkte jeg, men idag fant jeg ut av søstera hans at det skulle være andre damer der og..skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan være med da?

blir så såret og sliten og lei...han dro halv 5 i ettermiddag, og var redd for at han ikke kom til og få nok tid borte fra oss for det skulle bli så kult.. men han kommer ikke hjem med nattbussen før 4 og det blir jo 11 og en halv time borte fra oss det, skulle vel være bra det? huff...

sorry klaging

nei se, der var du ja!!! hihi[:D]

like ille fortsatt?? sponhau[:@],
på riktig trøndersk..

åssen gikk det i dag da?[:)]

Hadde en ex en gang før som brukte å si om sånne fester: EN TAR IKKE MED SEG SAND TIL STRANDA. Heldigvis er jeg ferdig med han. Han hadde mange "gutte" fester han. 

jupp, virker som min sambo det ja, men han bruker ikke rene ord og lyver om alt..hehe[:)]

[:@]ble som jeg trodde..han ringte hjem og kjeftet og var fly forbanna i fylla, og siden har jeg ikke hørt mere..[:(]

hva er det med mannfolk og ringe å kjefte midt på natta, for noe som man ikke har gjort en gang??? oh my god.. de kan dra dit peppern gror for min del, noen ganger.. blir så forbanna på dem.. [:@][:@][:'(][:'(][>:][>:] tullinger... håper det går bedre med dere nå da...klem ana

Sender deg en stor trøsteklem  Du er alt for god for ham.....

[:)]tusen takk alle sammen, dere gjør dagen min sååå mye lettere!![:)]

Tuuuusen takk..og er det noen av dere som trenger og blåse ut litt en dag så er det bare og gjøre det her eller PM, stiller opp med en gang jeg[:D] tuuusen takk snupper[;)]

huff da. stakkars deg! skjønner åssen du har det! ikke det at min flyr på byen da, men er en del anna rart for tiden. skjønner ikke alt en gang jeg. hehe. bli i allefall en gråte kule i løpet av dagen. så bare å blåse ut på meg... jeg hører gjerne etter liana sin mamma!!!!

Hadde ikke kasta bort mer tid på en sånn... Ingen grunn til å godta slik oppførsel! Er man gla i noen går man ikke på byen i tide og utide, da koser man seg hjemme med de man er gla i...

Back
Topp