Dritt tannfrembrudd!!

hissigproppen

Forumet er livet
Nå er det et rent helvete her hjemme, for tennene kommer for fullt.
Var ikke så ille på de to første tennene, men nå... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg blir sprø fordi det ikke er snuppas skyld, og fordi ingenting vi gjør hjelper [>:]
Fjerde tann kom igår, og de to hjørnetennene oppe er rett rundt hjørnet ser det ut som.

Vi har sånn gele å smøre på, dråper som bedøver, men det hjelper ikke.
Hun klarer ikke sove heller, og alt er bare fælt for alle.

Litt skeptisk til å gi for mye stikkpiller også, og usikker på når jeg skal sette strek og krype til korset. Vil liksom ikke at vi skal bli nødt til å gi henne smertestillende hver dag. [&:]

Har dere noen kjerringråd eller andre tips å komme med?? (Hun har masse biteleker, men hun er ikke så interessert i de, det går mest i fingrene)

Mitt råd er nå faktisk å gi paracet, det er vondt med disse tenna!!
Når vi holder på med tenner her hjemme får vesla paracet når hun skal legge seg, dagene klarer hun seg som oftest greit, men på natta får hun rakett i stumpen.
Hun er foresten veldig fornøyd når hun får tygge på tannbørsten, så den bruker hun mye når tenner er på vei.

Lykke til [:)]

[:)]Bitering som er fylt med veske!! Legges i fryseren ,og så gnager baby på frossen bitering. Det lindrer smerten godt. Pass bare på små frossene puselanker[;)].

Gi paracet!!
De må jo få smertestillende når de har vondt...
De blir jo ikke avhengige av det akkurat. det er jo bare de få dagene tannfrembruddet varer!

Back
Topp