hissigproppen
Forumet er livet
Nå er det et rent helvete her hjemme, for tennene kommer for fullt.
Var ikke så ille på de to første tennene, men nå... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg blir sprø fordi det ikke er snuppas skyld, og fordi ingenting vi gjør hjelper [>:]
Fjerde tann kom igår, og de to hjørnetennene oppe er rett rundt hjørnet ser det ut som.
Vi har sånn gele å smøre på, dråper som bedøver, men det hjelper ikke.
Hun klarer ikke sove heller, og alt er bare fælt for alle.
Litt skeptisk til å gi for mye stikkpiller også, og usikker på når jeg skal sette strek og krype til korset. Vil liksom ikke at vi skal bli nødt til å gi henne smertestillende hver dag. [&:]
Har dere noen kjerringråd eller andre tips å komme med?? (Hun har masse biteleker, men hun er ikke så interessert i de, det går mest i fingrene)
Var ikke så ille på de to første tennene, men nå... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg blir sprø fordi det ikke er snuppas skyld, og fordi ingenting vi gjør hjelper [>:]
Fjerde tann kom igår, og de to hjørnetennene oppe er rett rundt hjørnet ser det ut som.
Vi har sånn gele å smøre på, dråper som bedøver, men det hjelper ikke.
Hun klarer ikke sove heller, og alt er bare fælt for alle.
Litt skeptisk til å gi for mye stikkpiller også, og usikker på når jeg skal sette strek og krype til korset. Vil liksom ikke at vi skal bli nødt til å gi henne smertestillende hver dag. [&:]
Har dere noen kjerringråd eller andre tips å komme med?? (Hun har masse biteleker, men hun er ikke så interessert i de, det går mest i fingrene)