dritt sjef

S.M.I 86

Forelsket i forumet
kom på jobb idag etter en dårlig nyhet i går om at eg hadde hatt SA, og at eg var en mnd på vei. sa til sjefen at eg ikke følte meg bra.og måtte gå hjem. da sa ho: SA er ingen ting, eg måtte tåle såpass. ho hadde hatt det mangen ganger. det var ingen ting å tenke på. det skjedde alle. var bare drittunger som langde ett problem utav noe slikt. fy faen.........

For ei f..[:'(]

Hæ???????? For ei kjerring[:@][:@][:@] Sender deg mange trøsteklemmer!! Det er forferdelig trist å miste uansett[:(]

Hun skal da vel ikke komme å fortelle deg hva du skal føle og tåle hun!! Det er det KUN du som kjenner og vet! Utrolig lite profesjonelt av sjefen din!! Håper du gikk hjem alikevel!!

For ei røy![:'(] Uansett om man har hatt SA en gang eller mange ganger er det ikke noe ålreit,og det må hun ta hensyn til.Stakkars deg,det var ikke noe ålreit...

jepp jeg gikk hjem. værste av alt er at jeg jobber i barnehage, og ho kan ikk passe de selv engang. 

ORIGINAL: S.M.I 86

jepp jeg gikk hjem. værste av alt er at jeg jobber i barnehage, og ho kan ikk passe de selv engang. 
Hm - hun burde ikke hatt lov å passe barn heller med en slik holdning[:'(]

ORIGINAL: Elimor

Hæ???????? For ei kjerring[:@][:@][:@] Sender deg mange trøsteklemmer!! Det er forferdelig trist å miste uansett[:(]

jaja hennes problem. ikke mitt. men irriterende å høre henne si noe så frekt. men men. sånn er det å være DUM... :p

takk for trøsteklem- fint å vite at andre bryr seg. noen som er forståelig... hehe

Er det mulig??? Også fra ei dame???
Hadde meldt det til noen over henne (hvis det er noen...) Burde ikke komme unna med sånne kommentarer, for ikke å snakke om holdninger!

Ojsann...

er det mulig?!? fy, for ei F****!!!
hadde sagt ifra til noen over henne hvis det er det, sånn går det ikke ann å være!!

ORIGINAL: quebec

fy fader for en drittsjef ja[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Hæ??? Hvordan kunne hun ha sakt noe slikt? Folk tar jo ting forskjellig[:@]
Trur jeg har klikka på dama og bare dratt hjem!

Herlighet [:@]
Jeg ble mødt på en helt annen måte på jobben etter min ma.
Jeg fikk beskjed om å ta en dag av gangen og gjøre det jeg måtte liksom.
Ble sykemeldt en uke også fra fastlegen min. Håper du ikke blir møtt sånn flere dager.
Kroppen din må få ta det tiden den trenger til ¨komme seg, og det må psyken også.
Har merket at det kan gå litt opp og ned psykisk når en har mistet.
Masse lykke til videre.

klag til sjefen hennes..

Back
Topp