Dritt!!!! *oppdatert*

SavnerBarn!

Elsker forumet
Skulle på apoteket i dag og hente medisinene, men de hadde jo ikke den sprayen.[:@] (Synarela tror jeg den het)
De hadde fått beskjed om at de kunne selge suprecur istede, men de hadde ikke den heller.
De kunne jo bestille men synarelan stod som restnotert, og fant ingen apoteker i nærheten som hadde den...
Og suprecur stod det at det var en i Oslo, men de viste ikke om de fikk bestilt den heller...[&o]
De skulle prøve å bestille i morgen, og vist det ikke gikk så skulle de ringe rundt og høre om noen andre hadde.

Skal jo begynne med den på lørdag, så må jo ha den innen fredag.
Der får jeg igjen for å vente til siste liten...[&o]

Håper de får tak i men tviler, så da blir forsøket utsatt en mnd..[&o]

Var bare toppen av dritt i dag! Bare vært dritt dag i dag. Måtte vente over en time for å komme inn hos legen, lønna kom aldri inn på konto. Bilen streika og bare masse dritt![:@]

Ringte til apoteket i Porsgrunn tidligere i dag, klarte ikke vente til de ringte...[:D]
De hadde fått tak i en som ble sendt fra Narvik i natt. Så kan hente den i morgen. Var vist den siste i landet nå.
Så håper det kommer igjen snart, med tanke på alle andre som sikkert også trenger, pluss at jeg trenger en til.

Åh sååå kjipt...

Håper det ordner seg til slutt....

De sa at til vanlig hadde de varene dagen etter, men var tydeligvis ikke varer på lageret eller noe. Vet ikke jeg.
Synarela fikk de ikke før til uka. Ikke mulig å få tak i før vis.
Var der kl 18.00 så var litt sent å begynne å ringe rundt.

Hører til Porsgrunn og bor ikke så langt unna.
Men åssen er det, kan en apotekkjede sjekke hva andre kjeder har?
Var på Down Town i Porsgrunn, men vet ikke om de kan sjekke andre kjeder rundt om.

oppdatert![:D]

Ååå, så bra at det ordnet seg!!![:D][:D]

Back
Topp