dritt lei!!!!!

ozon

Gift med forumet
Nå altså.. Jeg er dritt lei! Tror jeg har fått så å si alle plager enn kan få i svangerskapet.. Å det er enda 7 uker igjen, tror jeg kommer til å bli gal i løpet av de 7 ukene... Vondt som bare søren i ryggen og halebeinet.. Jenta ligger å sparker å trykker som en gal så jeg har så vondt i magen.. Klør som besatt på magen å d strekkmerkene bare hopper frem...

Måtte bare få ut litt frustrasjon....hjalp litt......

Helt enig. Jeg har også den siste tiden begynt å sove ekstremt dårlig. Våkner om natta og får ikke sove, finner ingen god stilling. Vil bare ligge i senga på morgenen og ihvertfall ikke gå på jobb. Buksene strammer og jeg må snart ut å kjøpe fler gensere. Har "bare" 8 1/2 uke igjen, og det føles som en evighet. [:(]
Gleder meg nor forferdlig til jenta mi kommer ut. Aldri mer skal jeg gå gravid. Prøver å tenke positive tanker, men noen dager føler jeg meg bare tung og feit. Deilig å få sagt det og at ikke alle synes det er en dans på roser hele de 9 månedene. Vi får bare holde ut. Klem....

Er det ikke godt å få ut litt frustrasjon?[:)] Det blir hvertfall LEEEEENGE til neste gang.. Men uansett hvor følt jeg har det angrer jeg ikke....

Nei jeg angrer ikke i det hele tatt. Hun er veldig ønsket. Har bare hatt så mange komplikasjoner denne gang så jeg er bare SÅ klar til å holde henne i armene mine. Jeg og mannen min har bestemt oss for to barn, så nå blir vi far sine jenter alle mann[:)]

husk at det trenger ikke bli sånn neste gang dere går gravid, og når dere får nurket på bringa er alt det vonde glemt[:)] så lykke til videre, håper det går bra med dere. god bedring[;)]

heisann...
du holder nok ut skal du se...du er nok ikke den eneste som begynner å bli lei...
har selv ,mye vondt i ryggen,men har nå begynt hos fyso...det skal bli deilig å få løst opp litt ja..
lykke til i de neste korte ukene,som som sagt føles som en evighet...[:)]

klem

Back
Topp