Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hater kynnere!!! har hatt en del kynnere igjen de siste dagene. og spesielt i natt!!!! sov en time fra 1-2 og så vokna jeg igjen av de hærsens greiene. det verste er jo at de aldri stopper!!! hater hater!!! nå er klokka snart 5 og her sitter jeg!!!! [:@][:@]
Uff, det høres slitsomt ut!! Selv har jeg hatt en lang og god natts søvn, men det trengte jeg vel etter nesten en hel dag med grining i går - det er tydelig at søvnløse netter setter spor (jeg var helt fra meg i går, for jeg hadde ikke sovet mer enn 2-3 timer per natt den siste uka)...
Håper du får noen råd og tips som kan hjelpe da malrodien! [:D]
hoff.. det var vist ingen jordmødre her i det hele tatt.. lurte jeg på noen ting måtte jeg ringe til sykehuset i levanger... men men. dro til legen min i stedenfor, så fikk time i mårra, og fikk prate med damen i resepsjonen. hun var kjempe hyggelig å grei.. fikk prata litt ut om angsten min osv så nå er den i sjakk igjen..[:D]