Dritt Lei!!!

malrodien

Gift med forumet
hater kynnere!!! har hatt en del kynnere igjen de siste dagene. og spesielt i natt!!!! sov en time fra 1-2 og så vokna jeg igjen av de hærsens greiene. det verste er jo at de aldri stopper!!! hater hater!!! nå er klokka snart 5 og her sitter jeg!!!! [:@][:@]

å nå er klokka snart 7.. ringer til jordmora om en time når det åpner.. så kan jeg klage til henne i stede[:)][&:]

ja.. syns det å dusje hjelper der og da.. men når jeg legger meg ned igjen kommer det tilbake igjen!

nei åpner ikke før 8.. tenkte jeg skulle kjøre innom i stedenfor. de har en fin tendens til å ikke ta telefonen en del ganger der[:'(]

Uff, det høres slitsomt ut!! Selv har jeg hatt en lang og god natts søvn, men det trengte jeg vel etter nesten en hel dag med grining i går - det er tydelig at søvnløse netter setter spor (jeg var helt fra meg i går, for jeg hadde ikke sovet mer enn 2-3 timer per natt den siste uka)...

Håper du får noen råd og tips som kan hjelpe da malrodien! [:D]

hoff.. det var vist ingen jordmødre her i det hele tatt.. lurte jeg på noen ting måtte jeg ringe til sykehuset i levanger... men men. dro til legen min i stedenfor, så fikk time i mårra, og fikk prate med damen i resepsjonen. hun var kjempe hyggelig å grei.. fikk prata litt ut om angsten min osv så nå er den i sjakk igjen..[:D]

Back
Topp