Dritt kontor!!!!!

ver0

Forelsket i forumet
Årh, jeg blir så sint!! Det der dritt kontoret av et legekontor som liksom skal TA telfeonen når du har prøvd å ringe siden før 12, men du bare kommer til opptatt signal hele fuckings veien!!! jeg blir så irritert! di stenger tlf linja om en time og det er ikke første gangen jeg ikke kommer igjennom!

Gamle damene på det kontoret har fått headsett, så de tar AV telefonrøyre på telefonen for de tror at DA funker headsettet!! Hallo? røyre skal vøre på fordet om du har et fuckings headsett! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][>:]

Guri, jeg må beklage mine hormoner, men jeg er bare så redd .. Jeg skal få henvisning til vekstkontroll på fødepol. fordi jeg har sf mål som er uke 40 mens jeg er 33+2, og hele familien har lite bekken og noen av di har havnet på hastekeisersnitt for de ikke har fått ut ungen. Jeg vil så gjerne føde naturlig (har bindevevs sykdom og kroppen sliter derfor med å la arr gro. Har fremdeles røde hovne arr etter kikkhullsopperasjonen i oktober 08[&:]) og vil derfor snakke om det kanskje er en mulighet og sette igang før terminen, siden lillegull er beregnet til 4 elr mere kilo til termin.. Men det går jo ikke det, når ikke legekontoret TAR tlf [&:]

*sutre sutre* Beklager, men trengte bare å få det ut av systemet :)

Off, så irriterende! Håper det ordner seg for deg. Har irritert meg veldig selv de gangene jeg har ringt til lgekontoret her og jeg får automatiske svar hele tiden om at det er stor pågang, og at de svarer så "raskt" de kan.  Det har endt med at jeg har gått til legekontoret selv for å bestille time, og merkelig nok sitter de aldri i tlf da...

Mon tro om vi har samme legekontor, kan virke sånn med tyilgjengelighet på telefonen[8D]

Forstår godt at du blir frustrert, når en ringer legekontoret er det jo fordi en trenger å komme i kontakt med de..
De har ikke timebestilling via nettet eller mail??

Håper du snart får tak i de og får time slik at du kan få en sjekk.
Ikke greit å måtte gå rndt å bekymre seg over slik ting[:)]

STOR klem[:)]

Det er sant som du sier nettien, jeg har også gått til kontoret for åbestille time pga de ikke tok tlf pga "stor pågang", var ikke mye pågang når jeg kom frem gitt!

Snart 2: det er ikke umulig det viss legekontoret ditt holder til på hundvåg:)
De har bestilling via sms, men da kan jeg bare skrive fødselsnr mitt også får jeg igjen en mld med en time om 1 mnd. Og detvar ikke det jeg var ute etter denne gang[8D]

Jeg fikk tak i de nå istad og fikk time på fredag (kanskje de klarte å legge røyret tilbake igjen [8|])
Endelig sier bare jeg :)!

Bra du fekk tak i dei til slutt då!

Back
Topp