Dritt, jeg har et problem!!!

Kattepus84

Elsker forumet
Jeg er jo stikker nå, og skal på UL til mandag, MEN jeg har store problemer med å få kabalen til å gå opp i neste uke.

Mandagen er grei, da skal jeg som sagt på UL,
og tirsdag har jeg fri så den dagen er grei, men det blir jo selvfølgelig ikke uttak den dagen.

Onsdag MÅ jeg jobbe, så jeg kan ikke ha uttak da, heller ikke på Torsdag, for da skal jeg også jobbe, men nå må jeg få fri, for jeg skal mest sannsynlig i begravelse. Og blir det ikke begravelse på torsdag så blir det på fredag. Men blir begravelsen på fredag så må jeg jobbe torsdag...

Altså, jeg har INGEN ledige dager til uka...Jeg kan jo ikke akkurat bestemme meg for når uttak skal skje, for det må jo skje utifra hvordan alt ligger ann med kroppen...... ÅÅÅÅ jeg blir stressa her...

Håper ikke jeg må avlyse hele forsøket pga alt dette [:(]

(håper kroppen min ikke er klar for uttak enda...)

nei men du får fritak på sykehuset til dette om du ønsker. det har jeg fått kvar gong.

og jeg har sakt det til sjefen at jeg må ta noen timer av for insett. og det er ikke problem for meg.

stakkas fikk litt vondt av deg jeg håper det order seg

tja, problemet er bare at jeg jobber i familiebedrift, de vet ikke om prøvingen og jeg er delvis sykemeldt (jobber 2 dager i uka) Og det er ingen i bedriften som kan ta min jobb på onsdag, så jeg må da jobbe onsdag...

(kan ikke være borte noen timer heller, for jeg kjører budbil så da er det liksom ikke bare å være borte, ruta må jo kjøres til bestemt tid...)

Æsj, dette blir vanskelig.. :( men men, får bare håpe jeg må stikke en god del dager til! :)

skjønner ikke helt problemet......

du holder på med prøverør og må da ta fri fra jobb....kan du ikke d, burde du kanskje ikke tatt forsøket[8|]

skjønner ikke koffor folk ikke forteller sjefen hva en holder på med, det gjør saken så mye lettere(forhåpentligvis)

håper det ordner seg

ORIGINAL: VilSåGjerne

du holder på med prøverør og må da ta fri fra jobb....kan du ikke d, burde du kanskje ikke tatt forsøket[8|]

skjønner ikke koffor folk ikke forteller sjefen hva en holder på med, det gjør saken så mye lettere(forhåpentligvis)

håper det ordner seg

Asså, jeg er på andre forsøk nå, så jeg vet jo at jeg må være borte fra jobb, men jeg hadde ikke akkurat planlagt at bestefar skulle dø igår pluss at det pluttselig ikke er noen igjen på jobb som kan jobbe for meg....

Og jo, sjefen min vet om dette....for det er tross alt gubben som er sjefen min...men eierne vet ikke om prøvingen...og vi vil IKKE fortelle det til dem, men det er en helt annen historie...[:(]

Hadde jeg hatt et helt vanlig jobb og jobba for noen utenfor familien så hadde dette vært mye greiere, men sånn er ikke situasjonen...

ORIGINAL: Kattepus84

ORIGINAL: VilSåGjerne

håper det ordner seg

Asså, jeg er på andre forsøk nå, så jeg vet jo at jeg må være borte fra jobb, men jeg hadde ikke akkurat planlagt at bestefar skulle dø igår pluss at det pluttselig ikke er noen igjen på jobb som kan jobbe for meg....

Og jo, sjefen min vet om dette....for det er tross alt gubben som er sjefen min...men eierne vet ikke om prøvingen...og vi vil IKKE fortelle det til dem, men det er en helt annen historie...[:(]

Hadde jeg hatt et helt vanlig jobb og jobba for noen utenfor familien så hadde dette vært mye greiere, men sånn er ikke situasjonen...

Trist det med bestefaren din[:(]
MEN det andre..... gubben er sjefen din?då bør jo han kunne ordne noe då vel.....

Ja sambo er jo min nærmeste sjef, men han er sykemeldt selv pga arbeidsulykke, han sitter selvfølgelig å grubler på hvordan vi skal løse problemet...
Greia er at vi er bare 5 ansatte, og de andre ansatte kjører jo andre ruter som ikke kan vike eller utsettes. Nå når jeg er syk så jobber svigermor for meg (hun er jo også eier av firmat) men hun kan ikke jobbe på onsdag og torsdag i uka som kommer.

Hmm...så nå må vi kanskje se om vi kjenner noen som kan klare å hobbe inn og ta ruta mi på stående fot, uten opplæring eller noe..

Men vi får se, ting blir litt mer klart i morgen...Da får vi se hva de sier på ullevål.. [;)]

Back
Topp