dritt folk!!!!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
 Se stakkars fjording...[:o][:o][:o] Denne hesten fikk jeg i dag, ellers hadde hun blitt slakta [:(][:o][:@] Jeg har hatt henne oppe hos meg før og da klarte jeg å slanke henne, klippe henne og gjøre henne fin. Men så kom de som eide henne å hentet henne og lånte henne bort til noen slektninger.. Dette gjorde de fordi jeg ikke ville betale noe for henne (hadde allerede betalt masse) lang historie, men disse folka har ikke passe på denne hesten [:@] Men nå var d slakthus (der får de ingenting for henne pga for mye fett) eller gi henne til meg... Så nå må jeg begynne helt på ny med klipp og vaske osv osv...

huffffff..... blir dårlig tvers igjennom når jeg ser dyr som har det vondt..

Det der såg ikke noe særlig ut nei !!!!!!!!! Skal en ha dyr får en ta vare på de og [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg er sjokkert over at folk (om man kan kalle de det) virkelig kan behandle et dyr så dårlig. STAKKARS!![:@][:@][:@] De sku vært anmeldt for dyreplageri[:@][:@][&:] Godt du tar deg av den! Skulle ønske jeg hadde plass til hest. Savner det virkelig[8|]

Å huff da...stakkars hest [&o]. Håper det ikke tar så lang tid før du klarer å få den rask og fin igjen!

Og papirer på at hesten er din får du nå forhåpentligvis, så hesten slipper vanskjøtsel flere ganger...[:@]

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Uff, stakkars hest[:(] Godt du tar vare på den ludri[:)]

Huff.. Stakkars hest.. Får helt vondt jeg..

ORIGINAL: Ho Mor

Jeg er sjokkert over at folk (om man kan kalle de det) virkelig kan behandle et dyr så dårlig. STAKKARS!![:@][:@][:@] De sku vært anmeldt for dyreplageri[:@][:@][&:] Godt du tar deg av den! Skulle ønske jeg hadde plass til hest. Savner det virkelig[8|]

skikkelig god du[:)]

Back
Topp