dritt dritt dritt

mami3

Gift med forumet
mannen blei jo sjuke 1 juledag..skulle nå bare mangle siden vi alle har vært sjuke di siste 3 mnd...hvem tror dere han har smitta nå da???!!!!

joda jeg og alexander sitter her vi men snørr helt ned på knærene og vondt både her og der[:@][:@]
jeg er så dritt lei av å være sjuk..

måte bare få det ut..nå syns jeg sommern kan komme altså!!!

ellers så gleder vi oss til nyttårsaften[:D] noen som har planer for den dagen da?

huff å huff det var da veldig å syke dere skulle være i vinter, skjønner godt du lengter etter litt sommervær da ja...

vi skal ha 2 av gubbens kamerater på besøk og på middag på nyttår vi og skal kose oss med litt gosdt i glasset og raketter på kvelden... ellers stille å rolig...

Stakkars dere! Det er helt pyton å være syk!!!
Her blir det en stille nyttårs feiring.
Blir vel bare oss tre og litt god mat og drikke.
(Sprudlevannet er til kjøling allerede[;)][:D])
Vi får heller ta det igjen neste år[:D]

Uff dere er virkelig uheldige assa!!!!Håper det går fort over da!!

Her så har vi bedt familie og venner,men det blir ikke store festen for Dennis og min eldste er hjemme!!!!Men vi skal da kose oss for det vi!!!

uff ja, kjedelig å ver sjuke.... oss med he hatt ett eller anna i heile høst/vinter... fekk til og med spysjuka på selveste juleaften.. [&o] men håpe på en bedre nyttårsfeiring.. [:)]
men bli stille og rolig her heime da... kanskje foreldra mine kjøme å helde oss med selskap[:D][:D] 

Back
Topp