Dritt dag!

A9r1

Blir kjent med forumet
I dag har jeg kastet opp verre en noen gang, og nå har jeg vondt nederst i magen... Blir så redd! I morgen skal jeg på ul, men vet sannelig ikke om jeg kommer meg ivei.. Prøver å ta kvalmestillende, men kaster opp med en gang jeg svelger noe :(

Beklager til alle som gidder å lese dette, men jeg var nødt til å få ut litt frustrasjon :p

huff, føler med deg :/ jeg kastet opp i 3 uker da jeg gikk gravid med sønnen min.. nå er jeg bare kvalm og brekker meg til tider.. håper det gir seg snart! klem

Det er lov å klage når det er slik! Er det sånne mensmurringer du har, eller annen vondt? Det medte er jo normalt uansett. Kan jo prøve med stikkpiller da, hvis du trenger og ikke holder det nede? Funker godt det, selv om det ikke er så gøy :)

Håper du kommer deg avgårde på UL og får høre alt er bra der :)

Fikk i meg kvalmestillende i går kveld, så er mye bedre i dag :)
Skal snart begynne å kjøre til klinikken, tar litt over 1time så håper det går bra :p

Det er lov å klage når det er slik! Er det sånne mensmurringer du har, eller annen vondt? Det medte er jo normalt uansett. Kan jo prøve med stikkpiller da, hvis du trenger og ikke holder det nede? Funker godt det, selv om det ikke er så gøy :)
Er mer strekksmerter/stikksmerter i lysken på en måte

huff, føler med deg :/ jeg kastet opp i 3 uker da jeg gikk gravid med sønnen min.. nå er jeg bare kvalm og brekker meg til tider.. håper det gir seg snart! klem
Er på min 2. uke nå, så håper det gir seg snart :)

Fikk i meg kvalmestillende i går kveld, så er mye bedre i dag :)
Skal snart begynne å kjøre til klinikken, tar litt over 1time så håper det går bra :p
Håper det! Oppdater oss etter UL. Om det er Postafen så er det lurt å ta de med 12 timer mellom. Jeg var for sein nå, og de bruker litt tid på å virke, så ble skikkelig kvalm.

Håper det! Oppdater oss etter UL. Om det er Postafen så er det lurt å ta de med 12 timer mellom. Jeg var for sein nå, og de bruker litt tid på å virke, så ble skikkelig kvalm.

Det et Postafen ja :) har merket at det er nøye med disse 12timene, men er så skeptisk på å ta for mye av de.
Skal oppdatere etter ul ja :)gleder meg til å se, men er også redd for at ikke alt er som det skal

Gikk kjempe bra i dag :)
Hjertet slo fint, størrelsen er perfekt til hvor langt jeg har kommet (9+1) <3
Lå å vippet med hodet :D

Gikk kjempe bra i dag :)
Hjertet slo fint, størrelsen er perfekt til hvor langt jeg har kommet (9+1) <3
Lå å vippet med hodet :D

Back
Topp