Dritt dag

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
huff da.. kan trøste deg med at vi alle har nok tider i forholdet hvor ting ikke er lett. men det går som regel over.. vil bare gi deg en stor klem!! og håper det ordner seg

Så veldig trist å høre at du har det sånn om dagene[&o]

Det vil helt sikkert bli bedre etterhvert, selv om du synes det er vanskelig nå.

Om du tror det vil hjelpe på å ta en liten pause så gjør du det, men du har bare å se å komme tilbake igjen altså[;)]

Håper de gode dagene snart kommer tilbake[:)], og kanskje du skulle tatt deg en prat med samboeren din og fortelle åssen du egentlig har det nå.

Sender deg en stor klem[:)]

Sånn har jeg og det litt om dagen... Føler vi går å småknuffer hverandre liksom. Det går nok over ;)
Mange gode klemmer

Vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg jeg, så sender deg en klem til[:)]

Huff og huff, kjedelige greier :( Tror dessverre at det ikke er unormalt.. Vi hadde en liten runde i går, jeg synes han bjeffer mye og at han ikke er så kjærlig mot meg som han var før.. Synes synd på ham også, vi flytter og pusser opp, jeg orker ingenting og han må gjøre alt alene og er sikkert kjempesliten... Og det at vi bor i en byggeplass mens jeg er nygravid hjelper jo ikke akkurat på hvor dårlig jeg er heller! Snørr og tårer i flere timer fra min side, men så fikk vi skværet opp. Håper dere får snakket sammen og luftet ut skikkelig! Lykke til!

Back
Topp