Dritt dag i dag:(

Wannebe

Glad i forumet
I dag har jeg hatt en skikkelig dritt dag.. Før klokka hadde blitt 12 hadde jeg rukket å gråte 4 ganger over ingenting, svimmel og kvalm pluss at jeg ikke følte jeg strakk til på det som måtte gjøres:( Fikk lagt meg litt nedpå heldigvis, men har vært små uggen resten av dagen også, med vondt i ryggen..
Måtte bare syte litt, føler dere kanskje forstår bedre enn gubben hva jeg gjennomgår;)

I dag har jeg hatt en skikkelig dritt dag.. Før klokka hadde blitt 12 hadde jeg rukket å gråte 4 ganger over ingenting, svimmel og kvalm pluss at jeg ikke følte jeg strakk til på det som måtte gjøres:( Fikk lagt meg litt nedpå heldigvis, men har vært små uggen resten av dagen også, med vondt i ryggen..
Måtte bare syte litt, føler dere kanskje forstår bedre enn gubben hva jeg gjennomgår;)

Huff, det er kjedelig med sånne dager! :( Håper formen er litt bedre, og at morgendagen blir bra! :)

Føler verkeleg med deg! Eg er óg deppa og hormonell i dag. Mannen har reist til utlandet. Allereie lei meg og i dårleg humør - Og så blei eg ekstra lei meg for ein kommentar frå ei gravid dame eg kjenner. Ho har termin to veker før meg og måtte kommentere så veldig at magen hennar er større enn min. Kva har det å seie? Kommentaren var nok til å leggje nok ein dempar på humøret mitt.

Nokre dagar er berre alt galt.

Sånne dager er fæle! Da er det bare å krype under teppet på sofaen og se en film! Eller bare legge deg. Alt føles sikkert litt bedre i dag ;)

I dag har jeg hatt en sånn drittdag! Startet egentlig greit og var å shoppet siste julegavene. Eller, skulle shoppe siste gavene, sammen med sambo. Mangler nå 3, hvorav den ene skal leveres i morgen. Kjenner på at tiden er kort og energien er på bunn. Kom på at jeg burde laget maraipan som skal gies i gave, og har 2 besøk som skal gjennomføres i morgen. Sover dårlig om natten og har plutselig bare noen få timer til jeg skal stå opp igjen. fullstendig tappet for energi og plutselig kom samtalen inn på barnerommet hvor ingenting er klart. Da ble det rett og slett for mye.. knakk sammen og sambo forsøkte å trøste, noe som gjorde vondt verre og dårlig samvittighet kom fordi jeg vet at han mener godt.. litt bedre nå, men henger fremdeles i.. :-( æsj. Liker ikke disse hormonene.:mad: vet at jeg kan si nei og alt det der, men vil jo gjerne gjennomføre alt! Superkvinnen... ja, og så ser huset ut som et bombet horehus... det var dagens utblåsning. Tror jeg. Det er over i morgen...

CatB : Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en twistpose på REMA til de som skulle fått marsipan, også hadde jeg dratt på en typisk obs-butikk hvor de har alt, og kjøpt de tre siste gavene. Så hadde jeg gjort unna to kjappe besøk, og rydda og ordna alt på tirsdag :) Husk at du gror et nytt liv, det er lov å være sliten! :)

I dag har jeg hatt en sånn drittdag! Startet egentlig greit og var å shoppet siste julegavene. Eller, skulle shoppe siste gavene, sammen med sambo. Mangler nå 3, hvorav den ene skal leveres i morgen. Kjenner på at tiden er kort og energien er på bunn. Kom på at jeg burde laget maraipan som skal gies i gave, og har 2 besøk som skal gjennomføres i morgen. Sover dårlig om natten og har plutselig bare noen få timer til jeg skal stå opp igjen. fullstendig tappet for energi og plutselig kom samtalen inn på barnerommet hvor ingenting er klart. Da ble det rett og slett for mye.. knakk sammen og sambo forsøkte å trøste, noe som gjorde vondt verre og dårlig samvittighet kom fordi jeg vet at han mener godt.. litt bedre nå, men henger fremdeles i.. :-( æsj. Liker ikke disse hormonene.:mad: vet at jeg kan si nei og alt det der, men vil jo gjerne gjennomføre alt! Superkvinnen... ja, og så ser huset ut som et bombet horehus... det var dagens utblåsning. Tror jeg. Det er over i morgen...
Håper du føler deg bedre i dag:) Jeg driver og tar igjen alt som skulle vært gjort selv og barnerommet har jeg ikke ofra en tanke ennå hvis det er noen trøst!:) Her tar vi jula først! Vi er dessverre ikke superkvinner, selvom vi gjerne liker å tro det;) Jeg ble skikkelig skuffa og lei meg når jeg ble tvunget til å innse det selv, men fikk det mye bedre i etter tid. Nå går det litt sånn hipp som happ, men de rundt meg skjønner at det er mange baller i luften og at vi ikke rekker alt til jul i år:) Det kommer en jul neste år der vi kan ta igjen det vi ikke rakk i år;)

Back
Topp