DRITI UUUUUT

TinaCelineeey

Forumet er livet
jeg satt å kosa meg litt på ellos.no, fant 3 gensere til meg, 2 bukser til enya (joggebukser) og en sånn søt liten dress til ho...
Jada...gikk til kassa for å se hva prisen ble, jo 920kr... å GJETT hvem som klarte å bestille det!! JODAAAAA,MEEEEG[&o]
hurra[:o]

Og i går bestilte jeg litt saker og ting på fotoknutsen.no, 51bilder,2album og et par kulepenner tror jeg....
Og jada, jeg har 2 regninger som må betales..

Nå mangler det bare at strømregninga og tv lisensen kommer[8|]

ER det mulig?? [:o][8|]

Hehe, det der har jeg gjort alt for mange ganger! Jaja, får satse på det er fine ting som kommer i posten til deg da [;)]

ORIGINAL: *yummymummy*

oi! hadde jeg gjort noe sånn nå, hadde budskjettet sprukket[8D]
meeeen er nok fine ting som kommer i posten da[:)]
når jeg sitter sånn og plukker ting på nettet, så driver jeg kun med vindusshopping, for når varekurven er helt full av alle tingene jeg har lyst på, så lukker jeg enkelt og greit hele siden, og ser meg ikke tilbake[;)]

budsjettet mitt har sprøkki for lenge sia det[:(] har ikke penge styring i det hele tatt[:(]
Mhm,å jeg trenger gensere til vinter'n,så jaja..hell i uhell...

Det som er det fine (les farlige) med ellos er at du trenger bare betale 50 kr i mnd, eller det du har råd til av mer. Så da kan en faktisk kjøpe det en trenger og betale litt og litt etter som en har råd. Det kjedelige er jo da at klærne er for små før de er nedbetalt, og blir dyrere enn det en hadde tenkt. Men er en fin løsning for de som faktisk ikke har råd der og da.

ORIGINAL: karaoke

Det som er det fine (les farlige) med ellos er at du trenger bare betale 50 kr i mnd, eller det du har råd til av mer. Så da kan en faktisk kjøpe det en trenger og betale litt og litt etter som en har råd. Det kjedelige er jo da at klærne er for små før de er nedbetalt, og blir dyrere enn det en hadde tenkt. Men er en fin løsning for de som faktisk ikke har råd der og da.

jammen jeg kjønner ikke sånnt[:-]
jeg er ikke så smart heller at det gjør noe liksom

ORIGINAL: karaoke

Tanken er fin. Men de er fryktelig flinke til å sende ut fristende tilbud og øke det tilgjengelige handlebeløpet (les kreditt). Hehe, det vet jeg alt om [X(] Handlet ikke for store beløp, men litt - litt for ofte. Betalte alt ned for et år siden, og nå har jeg - bank i bordet, "sluttet" [;)]

Back
Topp