DRITFINT! *ekstern harddisk*

Oppdrag Nemo

Gift med forumet
Setter jeg inn USB-kabelen kommer det bare opp Ukjent enhet [:(]

Den funket først, så plutselig ville den ikke mer.
Er det ikke sånn at det er dyyyrt å få ut bildene dersom eksterne harddisken er ødelagt/ikke blir funnet av pcen? [&o]

Uffda [&o]
Eg har ikkje peiling asso, men har ikkje ein anna datamaskin du kan prøve og koble den til?

Håper det ordner seg!!

Er det sånn at du må installere program for å bruke den? kanskje du bare må installere driveren en gang til eller noe? [8|]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Uffda [&o]
Eg har ikkje peiling asso, men har ikkje ein anna datamaskin du kan prøve og koble den til?

Håper det ordner seg!!

Joda, og det er gjort... Samme resultat der dessverre [:o]

ORIGINAL: FrøkenLøken

Er det sånn at du må installere program for å bruke den? kanskje du bare må installere driveren en gang til eller noe? [8|]

Nei, det poppet opp av seg selv. Har alltid gjort det [&o]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Skal snakke med mannen min! Han har veldig god peiling på sånt..[:)] Det skal nok ordne seg på et vis skal du se![:)]

Da kjenner jeg at jeg gruer meg litt til svaret i tilfelle det ikke ordner seg [X(]
Godt over 20 000 bilder. Fra pappa levde, og hver eneste hendelse fra 2004

Bruker du å huske på å "løse den ut"/trykke på trygg fjerning av maskinvare før du kobler den fra PC'n?

Jeg fikk samme problem med en harddisk en gang, og det var fordi jeg var litt sløv når det gjaldt det jeg skrev ovenfor..

Er det samme maskinen den har fungert på før, som den nå plutselig ikke fungerer på?

Jepp..

ORIGINAL: Kattekvinnen

Bruker du å huske på å "løse den ut"/trykke på trygg fjerning av maskinvare før du kobler den fra PC'n?

Jeg fikk samme problem med en harddisk en gang, og det var fordi jeg var litt sløv når det gjaldt det jeg skrev ovenfor..

Hm, nei? Er det det på helt vanlig usb-kabel?

Skjedd med vår å.. Hater det!! Har jo maaaasse bilder der jo! [&o]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Koble harddisken til, gå inn på enhetsbehandling og avinstaller.
Etter du har avinstallert så drar du ut og setter i USBen en gang til[:)]

På enhetsbehandling er det en lang liste med forskjellige enheter?

Harddisken heter PLEXTOR, og finner den ikke noe sted der [&:]

ORIGINAL: |Teposen|

vet om noen som tar 1200kr pluss du må kjøpe ny harddisk.. ellers koster det MANGE tusen[;)]

Prisen er ikke så viktig. Betaler veldig mange tusen for å få tilbake bildene [:)]

ORIGINAL: |Teposen|

jepp, skal gjøres hver gang, pluss at det er lite lurt og flytte hardisken når den er i bruk, osv..

Jaja.. Da vet jeg hvertfall det til en annen gang [&o]

Koble harddisken til, gå inn på enhetsbehandling og avinstaller.
Etter du har avinstallert så drar du ut og setter i USBen en gang til[:)]

På enhetsbehandling er det en lang liste med forskjellige enheter?

Harddisken heter PLEXTOR, og finner den ikke noe sted der [&:]

Finner du noen spørsmålstegn eller utropstegn?

Joda, der fant jeg "Ukjent enhet."

Avinstallerte, dro ut, og satt inn.
Det samme skjedde igjen [:o]

dytt

Back
Topp