Drit lei oppussing!!!

Anis

Gift med forumet
[:'(][:'(][:'(][:'(] To påbygg, en kjeller, stue og flere soverom + hage i et jafs tar på altså[:'(][:'(]

[:'(][:'(][:'(][:'(] Kan jeg tenke meg!!
Får vi se noen bilder eller? [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Er jo fanken ikke ferdig enda[:'(] Kommer til å ta noen måneder til..går treeeegt[&:]

ORIGINAL: Anis

Er jo fanken ikke ferdig enda[:'(] Kommer til å ta noen måneder til..går treeeegt[&:]
Men det blir kjempe bra når det blir ferdig!! [:)]

ORIGINAL: Anis

Men det blir kjempe bra når det blir ferdig!! [:)]

Ja jeg håper jo det..er bare s mye styr når det er så mange forskjellige håndtverkere innom..snekker, elektriker, rørlegger, maler osv[&:] Kjelleren er snart ferdig da, mangler noen vinduer som kom i feil str fra leverandøren[>:][8|]

Du har all min sympati, hvis jeg får din...[:o][:o]

Vi har "pussa opp" siden i mai vi....[&:][&:]
Så ble mannen dårlig i ryggen og ryggoperert og da står det meste på en snei her...[&o] Møkkalei...

Sååååå enig med deg[:D][:D] sånn har me hatt det no sidan fjord sommar- heile sommaren gjekk vekk i rennovering!!!Me hadde eit lite opphold rundt juletider- for då var eg SLITEN!!!!! No e me ferdig med alle rom i 2 etasjer (sef. litt små greier igjen...)- kjelleren tar me når me føler for det!! Bo skal me snart begynne utvendig- men då sleppe ein alt dritt og støv inne vertfall:)
Her blir det fullstendig stopp når babyen kjem i juni/juli- for er orke ikkje ha mykje folk rundt her då!!!
Det tar tid, men du blir så glad når det er unna gjort[:D][:D]

Bilder??:)

Back
Topp