drinktips noen?

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
jeg er så dårlig til å lage drinker, har liksom ikke gjort det på masse år, å da var det venninna mi som viste hvor vi fikk tak i alt som skulle i og slikt, nå har ikke vi kontakt lengre og jeg sliter med å finne alt man trenger...

Pisang Ambon... hva er det og hvor finner jeg det?
Cointreau... hva er det og hvor får jeg kjøpt det?
Midori.... er dette en type sprit som man kjøper på polet?
Coconut Cream... er dette polvarer?

1000 takk sicily var litt nervøs at jeg aldri ble å finne ut dette å at jeg ble sittende igjen med hallferdige drinker og helt edrue gjester [&:]

hva er sukkerlake? hvordan får man det?

har du fått noen av oppskriftene dere skal ha? ser at jeg har masse flasker som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til hva... har bla absolut pear som jeg ikke har noen drinker som skal ha...[&:]

ja jeg har droppa alle ting som inneholder fløte og egg til nå [:D]

vi har kjøpt baily's allerede da... og ei flaske som heter Amerula Marula Fruit cream men det er vell ikke skikkelig amerula da? kan jeg bruke baily's i de drinkene som skal være amerula i da?

hehe oki, så bare at det sto fruit der å tenkte at det var volsom kontrast fra baily's.. men da kan de først bruke amarulaen på de drinkene å så heller bytte ut etterpå med baily's i de drinkene...

men det kan jo være fordi det er baily's som er mest kjent... trygt og godt er bra... alltid en slager!

har du smakt pisang?  den har en grusom banansmak,syns eg[:'(]   ville ikkje bli sittende med masse igjen av den[;)]

hehe jeg har ikke smakt den, fant bare masse drinker som inneholdt den... så derfor bestilte vi ei flaske, men det må da gå fort, blir sikkert noen som drikker drinker og vil ha den oppi *håpe*

ja kommer sikkert litt an på hvilke drinker man lager med den... om man kan få rått egg til å bli god i en drink klarer man helt sikkert å få pisang også til å bli bra...

Back
Topp