Drilling av eggledere (ovarian drilling)

Satin

Andre møte med forumet
Hei!
Noen som har vært borti laparoskopi og drilling av eggledere (overian drilling)? Fungerte det på deg? Har vært gjennom to runder med ivf hvor jeg ikke har respondert på medisinene som ønsket siden jeg har høy AMH og PCOS. Skulle egentlig igang med siste forsøk offentlig nå, men klinikken ville ha meg inn på undersøkelse og samtale om å kanskje prøve dette i forkant av siste forsøk. Har hatt en laparoskopi for to år siden for å sjekke etter endometriose og tette eggledere men alt så fint ut.
Finner lite om erfaringer på nett..

Jeg har hatt det, pga pcos og flere mislykkede IVF forsøk med uønsket reaksjon på medisinene. Jeg ble gravid på det første IVF forsøket i etterkant av det ♥️

Hos meg punkterte de omtrent 50 cyster. Merket også stor forskjell på menssmer i etterkant, fikk betydelig mindre vondt.

Hvordan har du reagert på medisinene i forsøkene du har hatt?

Så godt å høre at det gav gode resultater for deg! Måtte du vente lenge etter operasjon før du filk begynne på nytt forsøk?

På begge forsøkene mine har det tatt lang tid før eggposene har blitt store nok. Har hatt mange folikler på undersøkelser i forkant av uttak men de klarer ikke bli stor nok uten at det er stor sjans for overstimulering. Får ikke mens uten å ta provera, så tror de har et håp om at det skal hjelpe på det også

Så godt å høre at det gav gode resultater for deg! Måtte du vente lenge etter operasjon før du filk begynne på nytt forsøk?

På begge forsøkene mine har det tatt lang tid før eggposene har blitt store nok. Har hatt mange folikler på undersøkelser i forkant av uttak men de klarer ikke bli stor nok uten at det er stor sjans for overstimulering. Får ikke mens uten å ta provera, så tror de har et håp om at det skal hjelpe på det også
Håper det hjelper for deg og.
Ventet 2 mnd før nytt forsøk etter operasjonen.

Back
Topp