Drikking

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Når dere drikker alkohol, er det da for kos eller med hensikt å bli full?

Mulig jeg begynner å bli gammel, men jeg ser ikke poenget i det å drikke for å bli mest mulig full.
Kan man ikke ha det gøy uten å være overstadig beruset?

I mine yngre dager så var poenget med å drikke å bli full, men det er år og dag siden, men synes oftere og oftere folk på min alder fortsatt er på det stadiet.

Kun for kos [:)]

i helgene drikker jeg vin for kosens skyld...

Jeg er litt begge deler enda, har vi lagt planer om å ta oss en real fest en dag så drikker jeg for å ha det gøy å bli full... Men har ingen problemer med å ta meg kun ett glass vin i helgene kun for kosen sin del...

Det er jo helt sinnsykt kjekt å drikke seg full da, spesielt hvis alle er like fulle, le av alt, og finne det greit å sove i ei grøft[:D]

Jeg gjør ikke det lenger da, men det er bare fordi det ser litt teit ut, men det er sinnsykt kjekt[8D]

jeg drikker kun til fest, men liker ikke å bli rølpefull heller, men sånn "hæppi" :)

Når æ drikk (som e veldig sjelden.. Har f.eks ikke drukke sida september '10) så e det kun for å bli full... Rett og slett fordi æ ikke like alkohol og for at æ aldri e ute blant folk.. Så når de venninnen mine har masa lenge nok på mæ så fær æ ut for å gjøre dem fornøyd og for å bli full.. Intet mer intet mindre...

.. Kan ikke fatte å forstå fordan folk kan sitte å kose sæ med alkohol [:'(] *grøss*

Drikker aldri om jeg ikke er på fest eller på vorse før en bytur. Og da er jo ikke hensikten å bli sørpa, men jeg ender som regel opp noe full[8D]

ORIGINAL: Frk_superglad85

Jeg er litt begge deler enda, har vi lagt planer om å ta oss en real fest en dag så drikker jeg for å ha det gøy å bli full... Men har ingen problemer med å ta meg kun ett glass vin i helgene kun for kosen sin del...

Bare jeg bytter ut vinen med en cider [:)]

kan vel si det slik at jah hmmmm for det første suuuuuuuuuuper skjeldent j drikker, av den enkle grunn at eneste alkoholen j liker er VK blue rus brus[8D] men titt å ofte vært m jentene på byen[:D] godt de har pepsi å vann ute også [;)]

Om jeg drikker noe som helst med alkohol i er det for å bli i farta ja. Jeg synes alt med alkohol smaker ræv så ser ikke vitsen med å bruke masse penger på ting som smaker ræv når jeg kan drikke brus... 

Det er kos, gir en spesiell stemning. Men mest av alt så drikker jeg f.eks rødvin fordi jeg synes det er innmari godt! Og ingenting er som en iskald halvliter, eler to eller tre...på en varm sommerdag[:D]

etter jeg ble tobarnsmor har jeg mistet totalt interessen for å bli "full og tåpelig"! Så drikker gjerne litt vin i helgene for kosens skyld. I dag ble det bursdagschampis med kompisene til sambo, og kortskalle!

Har små barn, å en litt alkoholisert mann, så blir ikke så mye drikking på meg..
Men går jo ut på byen en sjelden gang med venninner og da drikke eg for å bli litt brisen jaffal, må jo kjenne det litt..[;)]

ORIGINAL: Labambie

Om jeg drikker noe som helst med alkohol i er det for å bli i farta ja. Jeg synes alt med alkohol smaker ræv så ser ikke vitsen med å bruke masse penger på ting som smaker ræv når jeg kan drikke brus... 

Nå drikker jeg riktig nok bare et par ganger i året,og jeg foretrekker å være brisen.Noe mer enn det er ubehagelig og flaut synes jeg[:)]

Kun kos.. Og jeg drikke ikke annet enn pils. 

Så full at man ikke husker noen ting!! :-P

Neida! Så mye drikker jeg ikke. Men avhenger av festen. Er ikke den som drikker kjempe mye, men ser ikke noe gale i det!

Jeg drikker for kos, jeg drikker ikke for å bli full, har aldri likt det jeg, uansett har jeg såpass mye kontroll selv om jeg er full at jeg husker ting og klarer å oppføre meg[8D]

Back
Topp