Drikki produktet

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
som har kommet i noen butikker nå.. Jeg har gitt snuppa det i noen uker nå og hun elsker det.. Hun vil knapt ha noe annet enn det.. Er det positivt eller negativt? Det er et mellommåltid drikke.. Hun drikker kjempe masse når hun får det[:)]

hæ hva er det vi snakker om ??

Snuppa også drikker det.. Er sikkelig fan da!!! [:D]

Hun får det til lunsj som regel [:)]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Det er vel positivt, men prøv å få inn en god vann rutine også! Veldig greit når de blir eldre, siden man som voksne helst skal drikke 2 liter for dagen. Hadde jeg vokst opp med det, hadde det sikkert vært enklere å holde seg til. Og så er det sunt, og bra for tennene!

Ja det var det da.. Har ikke fått til og få henne til og drikke så mye vann.. Hun får flaske/tutkopp med vann på som hun drikker av selv... Mesteparten kommer ut igjen åltså hun spytter ut igjen.. Så hun er dy vått på bodyen sin når koppen eller flaska er tom[:D] Men hu får i seg litt vann ihverfall[;)]

dattera mi er også sinsykt glad i drikki.. hun får det bare som mellom måltid og bare en gang til dagen...

Her drikkes den fra tåte.. Men sambo har jo 2 flasker han har laget litt større hull i da slik at hun får ut med med en gang [:)] Klarer ikke helt drikke fra kopp enda..

er det ikke best å gi fruktdrikk/jus til måltider? og bare vann mellom måltidene? både for tennene og blodsukkeret sin skyld?

Hun spiser nesten ikke til meollommåltid så derfor får hun drikki.. Da vet jeg at hun får i seg litt iallefall [:)]

Og tennene pusser vi godt om kvelden [:)]

Back
Topp