M
Moderator Tone
Guest
Hva med i svangerskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har cola noe å si for lavt blodtrykk?Drikker ytterst sjeldent brus til vanlig (kanskje 1 gang i måneden, ikke det engang). Har begynt å drikke litt vanlig cola nå i svangerskapet pga kvalme og lavt blodtrykk (fikk det anbefalt av lege da jeg ikke takler lakris). Men drikker bare når det er på sitt verste. Ellers er det 1 glass melk, 1 glass juice og vann daglig.
Har cola noe å si for lavt blodtrykk?Drikker ytterst sjeldent brus til vanlig (kanskje 1 gang i måneden, ikke det engang). Har begynt å drikke litt vanlig cola nå i svangerskapet pga kvalme og lavt blodtrykk (fikk det anbefalt av lege da jeg ikke takler lakris). Men drikker bare når det er på sitt verste. Ellers er det 1 glass melk, 1 glass juice og vann daglig.
Har cola noe å si for lavt blodtrykk?![]()
Hm..aldri hørt førFikk beskjed om at det kan hjelpe å øke det litt ja [emoji4] så de dagene jeg var mest svimmel skulle jeg drikke et glass en stund før jeg reiser meg [emoji4]
Hm..aldri hørt førHar selv ganske lavt blodtrykk til vanlig, og sliter med enda lavere nå i svangerskapet.