Drikker du sukkerholdig brus?

Ja! Nå holder jeg meg unna brus med koffein og drikker for det meste kun vann [emoji4]
 
Blir til att jeg drikker brus i svangerskapet ja. Men bare i helger og når det er ferie [emoji4][emoji85] men prøver være litt flinkere å bytte det ut med vatten når jeg er gravid, og det er ofte helt Ok [emoji4]
 
Prøver å bytte ut til farris, eller velge lettbrus.. Men drikker litt med sukker i også [emoji4] Men drikker MYYYYE mer vann, enn det jeg har gjort før. Så for jeg si meg fornøyd med det [emoji4]
 
Jeg har byttet til sukker, hehe..men prøver ikke drikke mye. i lettbrus er jo aspartam som er sikkelig skadelig..hadde ikke villet drikke det som gravid hvertfall ;)
 
Drikker ikke sukkerholdig brus verken nå eller ellers, men synder litt for ofte med Pepsi max :) har kuttet ned til ett glass om dagen :)
 
Drikker sjeldent brus med sukker, har for dette drukket Pepsi max. Men har kun drukket vann og farris siden positiv test :)
 
Drikker ikke sukker, men jeg elsker Pepsi Max og cola zero og synder mye der.. men ikke mer koffein enn anbefalt da;)
 
Drakk en del Pepsi Max tidligere, men etter jeg ble gravid har det vært minimalt. Mest på grunn av koffeinet, har kuttet ut kaffe også :p
 
Synder i blant jeg også,men alt med måte [emoji5] tørstedrikker på vann da!
 
Pepsi Max [emoji173]️ drikker det jeg vil [emoji5] drikker ikke kaffe så har vel noe å gå på mtp koffein der.. men når jeg blir gravid er ikke Pepsi Max det som smaker meg [emoji23]
 
Back
Topp