Drikker du nok?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Dere som ammer? Er dere flinke å drikke ? :)

Jeg har konstant med meg en vannflaske :) har alltid en liggende i frysen å så vannet er skikkelig kaldt alltid :D
Fryser den så halve er is å fyller på med vann så holder det seg iskaldt på trilleturer å ellers hjemme :D så jeg drikker nok tror jeg :D

Jeg har alltid drukket mye, og spesielt da jeg gikk grsvud - så tørst hele tiden!!! Men blitt fryktelig dårlig til å drikke nå :/

Eg er skikkeli dårlig på det.no har lippene mine fått munnsår pga for lite drikke! Prøver,mn går ofte i gløymeboka i en hektisk kvardag med en baby som griner mykje :(

Var så flink å drikke vann på sykehuset. Men med en gang jeg kom hjem ble det like dårlig tilførsel som før. Synes ikke vann er spesielt godt, får ofte litt breknings/kvalmefornemmelse om jeg drikker mye vann.. Men prøver! Kjenner det raskt om det har blitt for lite ila dagen..

Var så flink å drikke vann på sykehuset. Men med en gang jeg kom hjem ble det like dårlig tilførsel som før. Synes ikke vann er spesielt godt, får ofte litt breknings/kvalmefornemmelse om jeg drikker mye vann.. Men prøver! Kjenner det raskt om det har blitt for lite ila dagen..
Uff Da :(
Du skal ikke prøve å gjøre som meg å fryse det ned?
Jeg syntes hvertfall det er mye bedre når det er skikkelig iskaldt :)

Ikke flink nok. Men drikker veldig lite sånn ellers og.. var enklere å huske på jobb enn her hjemme

Nja... Noen ganger.. Men får fort vondt i hode om jeg ikke drikker nok.. Og noen ganger føler jeg at jeg tørster og da går det fort 1 til 1 1/2 liter med vann på en gang... Vanligvis drikker jeg ganske mye.. Men nå er jeg ikke flink :meh:

Back
Topp