Drikker du mye i løpet av dagen?

Har blitt flinkere til å drikke mer væske om dagen nå som jeg er gravid. :) Har måtte gjøre det til en prioritering, for før kunne jeg gått glemme det bort og først drikke vann til middag.

Elsker vann :D så tror jeg får nok væske i meg iløpet av dagen :)

Jeg gjør ikke det, jeg burde gjøre det etter anbefaling fra legen min burde jeg få i meg minst 2,5 liter veske.
Jeg kom på nå at jeg har faktisk ikke drikke noe i dag, ikke ett glass vann engang :o
Jeg kjenner aldri at jeg er tørst, så glemmer det ofte.
Nå ligger jeg på sofaen, med vondt i hode. ;)
Så er du flink til å drikke mye i løpet av en dag?
Er som å lese om dagen min ><
Vet jeg burde blir flinkere, vurderer nesten å sette på en alarm på mobilen..

Ja, drikker en del. Hjelper å ha et par flasker i kjøleskapet som er fulle med kaldt vann. :)

Nei, alt for lite..
Var flink den perioden jeg hadde en app som var en plante. Mm fylla på hvor mye man drakk, så vokste planten fin og grønn :) drakk du for lite fikk du en alarm, og planten døde ;)

Går veldig i perioder!! Noen ganger er jeg kjempeflink mens jeg er allt for dårlig i perioder. Drikker mye kaffe da :P

Er vel ikke flink nok. Føler som regel bare tørste etter trening.

Kan gå hele dagen på jobb med en kopp te.. Men drikker en del til middagen.

Super dårlig! Jeg har faktisk satt meg ett mål om å drikke minst en liter vann ilp av dagen. Jeg ammer så det er ekstra viktig også. Og jeg er jo tørst, så vet ikke hvor problemet ligger :P Går mye i te, kaffe etc så får jo i meg noe, men alt for lite. Takk for påminnelsen ;)

Ja, jeg er veldig flink til å drikke masse vann ila dagen :)

Jeg er generelt dårlig på å drikke og enda verre nå når jeg ammer, siden jeg må begrense Pepsi inntaket. Mange ganger når kvelden kommer innser at jeg kun har drukket ett glass drikke gjennom dagen, så blir det å bøtte nedpå en liter eller noe. Men mangler jo fortsatt ca 2 liter av det de anbefaler

Er flink til å glemme det desverre. Går i perioder hvor jeg drikker mye vann

Nå som jeg er gravid er jeg ekstra tørst, og da går det fort ned rundt 3 liter om dagen. Og da stort sett bare vann. Litt melk også :)

Ja. Veldig glad i vann og drikker masse. Spesielt til mat.

Når jeg er på jobb har jeg alltid en vannflaske på pulten. Hjemme er jeg ikke like flink. Drikker en tekopp om morgenen og et glass vann til middag. Kommer kanskje på at.jeg burde drikke på kvelden og tvinger ned noen glass da.

Som gravid drakk jeg sikkert 3/4 liter hver dag, tørsta som bare det, så prøve så godt jeg kan å fortsette å drikke mye nå :)

Nå som jeg forsøker å opprettholde amming drikker jeg minst to camelbakflasker pr dag, det tilsvarer 1,5 liter. Drikker annet ved siden av.

Back
Topp