Drikker du mindre cola, kaffe og te ?

Har kuttet nesten helt ned på koffein. Jeg takker ja til et lite glass cola i blandt når jeg er på besøk, men vi har sluttet å kjøpe inn cola helt nå. Det har også hjulpet en del på søvn har jeg lagt merke tilxsmile9

Mistet helt lysten på kaffe to dager før positiv test. Drukket ca en kopp til sammen siden da:bored: drikker 2-3 glass cola uten sukker om dagen i helgen og drikker en kopp grønn te lørdag og søndag.

Drakk litervis med Pepsi Max eller soda stream hver eneste dag før. Nå får jeg halsbrann av kullsyre så har sluttet helt.
Tar en kopp kaffe en sjelden gang. Ellers går det i smoothie og iskaldt vann.

Drikker ingen koffein i det hele tatt og guuud som jeg savner det. Jeg drakk mye kaffe før men fant ut at mitt utredede hormonelle problem etter fødsel nummer 2 - kviser - kom av kaffe! Har ikke hormonell akne i det hele tatt haha så da droppa jeg det. Jeg fant det ut når jeg kuttet kaffe pga konstant panikkangst. Når jeg begynte igjen kom kvisene du gitt. 12 år uvitende om at dritet kom fra kaffe ppfffffttttt... tenk at hudlege hadde tenkt å sette meg på en sånn ultrahard medisin. Sa nei. Glad for det nå.

Så fikk jeg jernmangel så slutta med te også, spesielt grønn te.

Så ble jeg gravid og da ble det ikke noe cola heller.

:smiley-angry017

Jeg skal ha en cola zero i fødestua ❤❤❤❤

Back
Topp