Drikker du kaffe?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Når begynte du?

Jeg er 24 år og drikker enda ikke

Ja! Drakk fra jeg var 14-15, da var det cappuccino med sjokoladesmak. Altså, melk og sjokolade med en dæsj kaffe.

Nå går alt av kaffe ned! :P

Drikker det ja, men ikke svart. Den må være nesten 50/50 kaffe og melk :p

Er 27 og kan ta en kaffe mocca med ekstra sjokolade, noe som nærmest aldri skjer :p
Ellers er det dårlig med kaffe her :)

Ja, drikker svart kaffe uten sukker. Begynte i mai 2015, og har drukket det siden

Har nok holdt på siden jeg var 17-18, men kun cappuccino og latte, klarer fortsatt ikke svart kaffe.

Jepp! Drikker masse kaffe når jeg ikke er gravid, var vel rundt 18 ds jeg begynte :)

Siden jeg var rundt 16, kanskje. Så har drukket kaffe i ca 9 år. Jeg liker best svart kaffe.

Drikker kaffe hver dag. Helst latte, lager selv. Begynte så smått på ungdomsskolen. Da jeg var 16 kjøpte jeg min egen perkulator og melkeskummer. :D

Liker ikke latte en gang jeg og jeg er 30:p blir nok aldri voksen:)) (den hører jeg hveeeeer gang:p)

Jeg ELSKER kaffe og drikker i overkant mye :P startet med kaffe mocca da jeg gikk på vgs. Nå idag så drikker jeg stort sett bare svart kaffe, men slår av og til med is kaffe en gang i blant ;)

Begynte som 16-17 åring. Og jeg ELSKER kaffe! Har skylt nedpå liter på liter med den deilige svarte drikken. Men dessverre så har jeg fått rytmeforstyrrelser på hjertet og får kun lov til en kopp om dagen...skikkelig nedtur.

Back
Topp