Drikker du brus?

Stort sett hver dag.. 

Hver dag før, men ikkje så ofte nå lenger.
Prøver å begrense det til helgene nå [:)]
Men jeg syns faktisk ISVANN er bedre en brus i det siste [:D]

Selv drikker jeg mozell på julaften, og der stopper det. Jeg er litt som de minste barna, synes kullsyra er altfor sterk. [:D]

Gjorde det ofte før, men nå er det sjelden. Jeg har så dårlige tenner at jeg får hull bare jeg omtrent tenker på brus, så jeg tør ikke drikke noe annet enn vann lenger omtrent..

ORIGINAL: Dalarama

nesten aldri... kanskje en gang i mnd?

vi liker vann bedre enn noe annet[:)] så det er det det går i her

Gjør ikke det lenger. Aldri.

Hver dag før, nesten aldri nå.
Med mindre farris regnes som brus..

Svært sjeldent. Kanskje 1 gang i mnd jeg kjøper selv, ellers blir det i bursdag og om jeg blir bydd på... eller ikke nødvendigvis da heller.
Overnatter hos søster nå hvor svoger jobber i Coca Cola og jeg valgte saft[;)][:D]

Tar av å til ett glass brus i helgen, ellers ikke. Blir for søtt å drikke ellers[:)] Holder meg til vann[:)]

Det er sjelden jeg drikker brus, men får lyst på cola til pizzaen. Ellers drikker jeg mye vann og melk.

Av og til[:)] Som regel i helgene[8D]

Drikker brus i helgene. Prøver å la være i ukene og klarer det stort sett. Unntaket er hvis vi er på besøk midt i uka[8D]

ORIGINAL: YsePyse

Hver dag!![8D][:D]

Sign <3 Pepsi Max<3

[8|]Bare når jeg kan drikke KAS naranja på stranden i Spania - fra boks med sugerør. (Og bare en boks i løpet av en ferie[:D]) Liker ikke kullsyre.
Og siden jeg har fått diagnose på en sykdom som gjør at jeg ikke tåler sol så har jeg vel drukket min siste boks[>:].

Bruker egentlig å holde meg til helgene.. Men har sklidd ut litt nå.. Siden vi kjøpte en 4pk pepsi max til sist helg.. [8D] Har fortsatt 1 flaske igjen.. Og regner med den er borte innen imorgen[8D]

Akkurat nå drikker jeg ikke brus i det hele tatt. Ellers er det på lørdag eller ved spesielle anledninger (bursdag, besøk, spise ute)

Svært sjeldent. Som regel bare som blandevann.. [8D]

Back
Topp